לילה בפריז הקאמרי 2023 – כרטיסים ב-109 ש"ח במקום 220 ש"ח

לילה בפריז הקאמרי 2023 - כרטיסים ב-109 ש"ח במקום 220 ש"ח
לילה בפריז הקאמרי 2023 - כרטיסים ב-109 ש"ח במקום 220 ש"ח צילום: רדי רובינשטיין

בשורה משמחת לאוהבי שארל אזנבור והשאנסונים הצרפתיים: תיאטרון הקאמרי ממשיך להציג את המופע "לילה בפריז" שיביא לבמה את מיטב הזמרים הצרפתיים והשאנסונים הידועים של אזנבור, פיאף, ברל ועוד. איפה ומתי תוכלו לראות את המופע? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים ב-109 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי ממשיך את המופע החדש והמושקע בשם "לילה בפריז" שיוקדש כולו לשאנסונים הצרפתיים ולזמרים הצרפתיים הגדולים כגון אדיט פיאף, ז'אק ברל, שארל אזנבור ואחרים. המופעים יעלו בקאמרי גם במהלך 2023 ובהמשך העמוד, תוכלו למצוא את התאריכים ולוח ההופעות העדכני של המופע החדש ומידע על מכירת כרטיסים והנחות.

תאריכים ולוח הופעות למופע לילה בפריז 2023

המופע ירוץ באולם החדש 3 בתיאטרון הקאמרי וימשיך להציג הופעות לאורך החודשים הקרובים. להלן לוח ההופעות המעודכן של המופע:

לילה בפריז בקאמרי – כרטיסים מוזלים ב-109 ש"ח במקום 220 ש"ח

מכירת הכרטיסים למופע החדש כבר נפתחה. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון, עומד על 220 ש"ח, אך באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-109 ש"ח בלבד.

במופע החדש "לילה פריז" שבוים ע"י גלעד קמחי (שביים כבר הצגות בקאמרי כמו "לא לריב" "הבן" ועוד), ישתתפו פאנל גדול של שחקני הקאמרי שילוו על ידי נגנים בלהקה חיה כשעל הניהול המוזיקלי הופקד אמיר לקנר. המופע יביא לבמה את האווירה והתרבות הצרפתית הידועה עם שירי השאנסונים המפורסמים והידועים ביותר בז'אנר. בעזרת התלבושות המיוחדות של השחקנים והתפאורה המשלימה, יביא הקאמרי לבמה את הקסם של העיר ללא הפסקה.

לילה בפריז – רשימת המשתתפים

המופע יכלול סה"כ 11 שחקנים  ו-3 נגנים בכל ערב בליהוק כפול. רשימת השחקנים המלאה כוללת את כינרת לימוני/אולה שור סלקטר, נעמה שטרית/שני שאולי, אביגיל הררי/הלנה ירלובה, ירדן ניקפהמה/נוי הלפרין, טל וויס/גלעד שמואלי, אבישי מרידור/ערן מור, שמחה ברבירו/רמי ברוך, עופרי ביטרמן/אלון סנדלר, דן שפירא/נדב נייטס, דוד שאול/רביב מדר ושהם שיינר/אלעד אטרקצ'י.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק