הלהקות סוויט וסלייד בישראל 2018 – מכירת כרטיסים מוזלים

סוויט וסלייד בישראל 2018 - רכישת כרטיסים מוזלים
סוויט וסלייד בישראל 2018 - רכישת כרטיסים מוזלים

להקות הגלאם רוק הבריטיות המובילות בתחומן משנות ה-70 – סוויט (Sweet) וסלייד (Slade), יגיעו לישראל לראשונה ויקיימו מופע משותף אחד וחד פעמי בנובמבר 2018 במועדון הרידינג 3 בתל אביב. כמה עולים הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו הנחה? אתר קצת תרבות עם כל הפרטים.

חגיגה אמיתית לאוהבי הגלאם רוק הבריטי מהסבנטיז: שתיים מהלהקות המובילות בתחומן – להקת סוויט (Sweet) ולהקת סלייד (Slade) יגיעו לראשונה לישראל להופעה אחת בה הן יופיעו אחת לצד השנייה על במה אחת. ההופעה תתקיים ברידינג 3 ת"א ב-20 בנובמבר 2018 החל משעה 21:00 בערב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וישנה גם הנחה ל-50 רוכשים הראשונים. פרטים על כך, בהמשך הכתבה.

הלהקות סלייד וסוויט נחשבות לחלוצות הז'אנר הגלאם רוק הבריטי ונחשבות לאלו שהעניקו השראה ללהקות מובילות כמו "קיס", "מוטלי קרו", "דף לפארד" ואחרות שכיכבו במהלך שנות ה-80 וגם להקות רוק מאוחרות יותר כמו נירוונה, בריאן אדאמס, אואזיס או הסמשינג פאמקינס. זאת תהיה הפעם הראשונה ששתי להקות אלו יופיעו בישראל לשמחתם של כמות לא מבוטלת של מעריצי הז'אנר בארץ.

סוויט וסלייד בישראל – רכישת כרטיסים

ההופעה של הלהקות סוויט וסלייד בישראל תתקיים במועדון רידינג 3 בת"א ב-20 בנובמבר 2018 בשעה 21:00. מחיר הכרטיסים נע בין 300 ש"ח לכרטיס עמידה ו-400 ש"ח לכרטיס ישיבה. ישנו מבצע המוגבל ל-50 הרוכשים הראשונים המציע כרטיס בהנחה של 30 ש"ח. רכישת הכרטיסים כולל המבצע מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אמן מיקום תאריך מחיר כרטיסים
סוויט וסלייד בישראל רידניג 3 ת"א 20 בדצמבר 2018 300-400 ש"ח (לפני הנחה) רכישת כרטיסים

סוויט וסלייד בישראל

סוויט וסלייד בישראל – כרטיס ביקור

להקת סוויט הוקמה בלונדון ב-1968 וכמה שנים לאחר מכן כבר שחררה את הלהיט "Funny Funny". עקב השפעות חדשות מלהקות כמו "The Who" ואחרים, השתנה במקצת סגנון הלהקה ויצרה בלהקה סגנון חדש ואגרסיבי יותר המתקרב לכיוון הרוק הכבד. בשנים שלאחר מכן הייתה אחראית הלהקה לשורה גדולה של להיטים כמו "Block Buster!", "The Ballroom Blitz" או "Fox on the Run" שהעניקו להם חשיפה גדולה והצלחה רבה באנגליה וברחבי העולם.

החל מתחילת שנות ה-80 עברה הלהקה תהפוכות רבות ושינויים במבנה הנגנים ובסגנון המוסיקלי. כיום מופיעים בלהקה שניים מהחברים המקוריים – סטיב פריסט ואנדי סקוט והם גם צפויים ככל הנראה, להגיע להופעה בישראל.

להקת סלייד, שהוקמה גם היא במהלך שנות ה-70 המוקדמות, זכתה להכרה רבה גם בשנים המאוחרות שלה, הודות לקאבר לשיר המצליח שלה "Cum On Feel the Noize" שבוצע ע"י להקת אואזיס בשנות התשעים. את החשיפה הגדולה עשתה סלייד עם הוצאת האלבום השלישי שהיה בסגנון הגלאם רוק במיטבו והעניק מספר גדול של להיטים שהצליחו להתברג במקום הראשון במצעד הבריטי.

גם סלייד, בדומה לסוויט, חוו ירידה בהצלחה בתחילת שנות ה-80 אך זכו לקאמבק גדול ומצליח לאחר שלהקת Quiet Riot ביצעה קאבר ללהיט המצליח שלה (שלאחר מכן חודש גם ע"י להקת אואזיס) וגרם לחברות התקליטים הגדולות להתדפק על דלתות ההרכב בשנית – דבר שהוליד בסופו של יום להיטים חדשים נוספים.

לסלייד עד עתה 17 אלבומים מצליחים כאשר הסינגל המצליח והנמכר ביותר שלה בכל הזמנים, הוא "Merry Xmas Everybody".

האזינו לביצוע של אואזיס לשיר "Cum On Feel the Noize"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק