להקת הפלמנקו רמנגאר – רפרטואר, כרטיסים ולוח הופעות

להקת הפלמנקו רמנגאר - רפרטואר, כרטיסים ולוח הופעות
להקת הפלמנקו רמנגאר - רפרטואר, כרטיסים ולוח הופעות

מחפשים הופעות של להקת רמנגאר? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את מבחר המופעים של הלהקה הידועה ופרטים על מחירי ומכירת כרטיסים לוח הופעות עדכני.

להקת הפלמנקו הידועה רמנגאר (Remangar) היא אחת מלהקות הפלמנקו הבכירות והמובילות בישראל כשהיא פועלת באופן רציף בישראל וברחבי העולם החל מ-2006. הלהקה מציגה רפרטואר רחב של מופעים שונים ומתעדכנת מעת לעת עם מופע חדש ועדכני. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע מורחב על להקת הפלמנקו רמנגאר לרבות מידע על רכישת כרטיסים, לוח הופעות ועוד.

להקת הפלמנקו רמנגאר – לוח הופעות

הלהקה מופיעה בכל רחבי הארץ וניתן למצוא הופעות שלה במרכז סוזן דלל בתל אביב, היכל התרבות הרצליה, תיאטרון החאן בירושלים ומקומות נוספים. להלן לוח ההופעות של רמנגאר לחודשים הקרובים:

כרטיסים להופעות של להקת רמנגאר

מחירי הכרטיסים להופעות של הלהקה משתנים בהתאם לסוג המופע ולמיקום. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין להופעות הלהקה באמצעות האתר הבא.

אודות להקת רמנגאר

להקת רמנגאר הוקמה ע"י אבנר וקרן פסח – שניים מהרקדנים ואמני הפלמנקו הבכירים ביותר בישראל. הלהקה נוסדה ב-2006 לאחר שהשניים חזרו ארצה משהות ארוכה של כ-10 שנים בספרד. מאז הוקמה, מופיעה הלהקה בפסטיבלים גדולים ומוכרים בישראל ובעולם ומחזיקה באמנים, רקדנים וזמרים מהשורה הראשונה בישראל.

הופעות הלהקה מתאפיינות בכוריאוגרפיה אנרגטית המלווה במוזיקה חיה של נגני פלמנקו מקצועיים, תפאורה מותאמת וסאונד חי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק