להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס – כרטיסים ולוח הופעות

להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס - כרטיסים ולוח הופעות
להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס - כרטיסים ולוח הופעות

מחפשים הופעה של להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס (Compas) בעמוד הבא תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של הלהקה ומידע על רכישת כרטיסים לכל ההופעות.

יחד עם להקת רמנגאר, להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס היא אחת מלהקות הפלמנקו המובילות בישראל בתחום הפלמנקו ומציגה רפרטואר רחב של מופעי פלמנקו מגוונים המתקיימים בישראל ובפסטיבלים ברחבי העולם.

מגוון מופעי הלהקה הוא רחב מאוד וכולל בין בין היתר מופעי פלמנקו עממיים ואיכותיים לצד הופעות המותאמות למשפחה ולילדים. הלהקה מופיעה במקומות רבים ברחבי ישראל כגון מרכז סוזן דלל, מוזיאון ת"א, צוותא, המשכן למוזיקה ברעננה ועוד.

להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס לוח הופעות

להלן לוח ההופעות של הלהקה לחודשים הקרובים בכל רחבי הארץ:

כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים להופעות של להקת הפלמנקו הישראלית משתנים בהתאם לסוג המופע ונעים בממוצע בין 60 ל-160 ש"ח בהתאם לסוג המופע. ניתן להזמין כרטיסים להופעות הלהקה באמצעות האתר הבא.

אודות להקה קומפאס

להקת הפלמנקו הישראלית קומפאס (Compas) הוקמה ע"י הרקדנית והכוריאוגרפית מיכל נתן ב-1997 ונתמכת ע"י גופים רשמיים כמו עיריית ת"א ומשרד התרבות. הלהקה מציגה קו אומנותי מגוון מאוד ומשלבת עם הפלמנקו ז'אנרים נוספים מתחום המחול והאמנות הפלסטית.

ללהקה עשרות מופעים מקוריים שפעילים עד היום ומבוצעים מדי עת בהופעות ברחבי הארץ. הלהקה מופיע באופן רציף וקבוע בערים רבות ברחבי הארץ וכן מציגה הופעות בפסטיבלים חשובים בעולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק