להקת הפלמנקו הישראלית במופע בכורה ל-"Alba" עם סלביה דוראן

להקת הפלמנקו הישראלית כרטיסים ולוח הופעות
להקת הפלמנקו הישראלית כרטיסים ולוח הופעות

להקת הפלמנקו הישראלית בניהולה של מיכל נתן, אחת ממובילות תחום הפלמנקו בישראל כבר שנים רבות, תגיע בחודש הבא עם בכורה למופע החדש שלהם "Alba" המבוסס על המחזה "בית ברנרדה אלבה" מאת פדריקו גרסיה לורקה.

המופע החדש, שיעלה במרכז סוזן דלל בתל אביב ב-2 במרץ 2019, יארח גם את סלביה דוראן הנחשבת לחלוצת המחול הספרדי בישראל וילווה גם ביצירות מוזיקליות של סן-סאנס, מוצארט, באך, שופן, ויולדי, דה פאייה, פיאצולה, ארבו פארט ושירה גרגוריאנית וגם בליווי קטעים טקסטואליים מהמחזה בקולה של השחקנית גילה אלמגור (סיבת המוות אינה ידועה, סימני דרך).

סיפור המחזה עליו מבוסס המופע החדש של להקת הפלמנקו הספרדי, הוא דרמה על נשים בכפרי ספרד של תחילת המאה ה-20 האלמנה ברנרדה אלבה, כופה על חמש בנותיה לא לצאת מהבית במשך 8 שנים לאחר הלווית אב המשפחה כאות של אבל, של כבוד ושל צניעות.

בהמשך העלילה, ארוסה של הבת הבכירה, מתגלה כמאהב של הבת הצעירה והמרדנית והופך את הסיפור למורכב ומסובך עד לסופו המיטלטל והטרגי.

כרטיסים למופע של להקת הפלמנקו הישראלית

המופע "Alba" של להקת הפלמנקו הישראלית יעלה ביום שבת ה-2 במרץ 2019 במרכז סוזן דלל בתל אביב בשעה 21:00 בערב. מחיר הכרטיסים למופע נע בין 106 ל-116 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס וניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות העמוד הבא. משך זמן המופע הוא כשעה.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד המחול של אתר קצת תרבות כדי למצוא עוד אירועים מעניינים של אמנים מישראל ומחו"ל וגם להתעדכן בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק