לגעת בכוכבים ארנה הרצליה – כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד

לגעת בכוכבים ארנה הרצליה - כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד
לגעת בכוכבים ארנה הרצליה - כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד. צילום: הדרן

מתחם ארנה הרצליה יציג את המתחם "לגעת בכוכבים – הרפתקה בגלקסיה" שיעסוק בחלל עם פעילויות מיוחדות לילדים ולכל המשפחה. כמה יעלו כרטיסים ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

קניון ארנה הרצליה יציג במהלך חופשת חנוכה 2021 מתחם פעילות חדש שייקרא "לגעת בכוכבים – הרפתקה בגלקסיה" המיועד לילדים ולכל המשפחה ויתקיים החל מה-27 בנובמבר 2021 ולאורך כל חודש דצמבר 2021 הקרוב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המתחם החדש כולל מידע על רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

לגעת בכוכבים ארנה הרצליה – כרטיסים, הנחות ותאריכים

מחיר הכרטיסים למתחם לגעת בכוכבים עומד על 79 ש"ח לאדם או מחיר עם הנחה לרוכשים כרטיס משפחתי ל-4 נפשות ב-252 ש"ח. את הכרטיסים ניתן להזמין מראש באמצעות האתר הבא.

להלן רשימת התאריכים המלאה בהן יתקיים המתחם:

אודות המתחם לגעת בכוכבים שיתקיים בחנוכה 2021 בארנה הרצליה

המתחם החדש יציג מגוון פעילויות לילדים ולהורים העוסקות כולן בתחום החלל והאסטרונומיה. בין הפעילויות והמתחמים השונים, יוכלו המבקרים למצוא הצגה מוזיקלית וחינוכית מיוחדת שתשלב הקרנה של 360° ותספר על מסעו של האסטרונאוט הישראלי הראשון לחלל, מתחם Xbox עם משחקים אינטראקטיביים בנושא החלל, מתחם מציאות מדומה (VR) עם משקפי תלת מימד ופעילויות נוספות. המתחם מומלץ בעיקר לגילאי 3-10.

שעות פעילות

שעות פעילות המתחם הן בין 10:00-17:30

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק