החל מ-1150 ש"ח: כרטיסים לאירוויזיון 2019 בישראל – איך קונים?

החל מ-1150 ש"ח: כרטיסים לאירוויזיון 2019 בישראל - איך קונים?
החל מ-1150 ש"ח: כרטיסים לאירוויזיון 2019 בישראל - איך קונים?

בין 1150 ל-2000 ש"ח: אלו יהיו מחירי הכרטיסים לאירוויזיון 2019 בישראל. רק 4000 כרטיסים יוצעו למכירה לגמר הגדול אך יימכרו כרטיסים נוספים לחצאי הגמר ולחזרות הגנרליות. מתי תיפתח המכירה והיכן רוכשים? אתר "קצת תרבות" מציג לכם את כל מה שצריך לדעת על מכירת כרטיסים לאירוויזיון הגדול בישראל שיתקיים בחודש מאי 2019.

(עדכון אחרון: 19/2/2019) אחרי המתנה ארוכה ומותחת, הפרטים המלאים על מכירת הכרטיסים לאירוויזיון 2019 נחשפים: בעיתון "ידיעות אחרונות" פרסמו הבוקר את הפרטים המלאים לקראת מכירת הכרטיסים שתיפתח בימים הקרובים באמצעות משרד הכרטיסים "לאן".

ובכן, סה"כ יימכרו כרטיסים לתשעה מופעים שונים הכוללים את הגמר, חצאי הגמר (בהם ישראל לא משתתפת) וכן כרטיסים לחזרות הגנרליות. רק 4000 כרטיסים יימכרו לגמר הגדול, זהו המספר שנקבע לאחר מקומות משוריינים וסידורי אבטחה. כל המופעים יתקיימו במתחם גני התערוכה בתל אביב.

מהם מחירי כרטיסים לאירוויזיון 2019 בישראל?

אז לאחר שמועות ופרסומים לא רשמיים רבים, עתה מתפרסמים המחירים הרשמיים לכל אירועי האירוויזיון. ובכן, מחירי הכרטיסים יחולקו לחמישה רמות מחיר: כרטיסי ישיבה, כרטיסי אולם 2, כרטיסי עמידה בגולדן רינג, כרטיסי פריים סיט (קצת אחרי הגולדן רינג) וכרטיס VIP גרין רום.

מחירי הכרטיסים ישתנו בהתאם לסוג המופע כאשר הכרטיסים לגמר יהיו הגבוהים ביותר ולחזרות הגנרליות, הזולים ביותר. מחיר הכרטיסים לגמר יתחיל ב-1150 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-2000 ש"ח. מחירי הכרטיסים לחצאי הגמר ינועו 750 ש"ח ל-1250 ש"ח ואילו לחזרות, המחיר ינוע בין 350 ש"ח ל-1250 ש"ח.

איפה קונים כרטיסים לארווזיון?

מכירת הכרטיסים הרשמית צפויה להיפתח ממש בימים הקרובים באתר משרד הכרטיסים "לאן". עדיין לא ידוע באיזה יום המכירה תיפתח וכיצד יתמודד האתר עם הביקוש האדיר המצופה. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים לייב בכל הפרטים בנושא.

4 חודשים לאחר זכייתה של נטע ברזילי עם השיר "Toy", אירוויזיון 2019 ייצא לדרך בחודש מאי 2019 כשהוא יתקיים בתל אביב בביתן 2 במרכז הירידים אל מול כ-10,000 צופים. ערים רבות בישראל לחמו על הזכות לארח את אירוויזיון 2019 בישראל, ביניהן אילת וירושלים, אך בסופו של דבר הוחלט כי תל אביב היא זו שתזכה לארח את התחרות האירופאית היוקרתית.

וכך נקבע על פי הודעת האיגוד כי חצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2019 ישודר ב-14 במאי, חצי הגמר השני יתקיים יומיים לאחר מכן ב-16 במאי והגמר הגדול יתקיים ב-18 במאי 2019.

עיריית תל אביב ובראשה רון חולדאי, שבירך על ההחלטה, הודיעו כי העירייה תיערך בהתאם בכדי שתוכל להציג אירוע שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים המבוקשים. וכך הביתנים 1, 2 ו-13 יועמדו לרשות ההפקה זמן רב לפני התחרות כדי שיוכלו להיערך בהתאם. כמו כן, יתקיימו אירועים רבים במקביל לאירוויזיון. כך למשל, במשך 10 ימים יתקיים כפר ה"יורו ויליג'" בפארק צ'ארלס קלור ויארח כוכבי אירוויזיון מהעבר ומהווה ושידורים ישירים של חצאי הגמר והגמר על פני מסך ענק.

עוד אירועים שיתקיימו במסגרת אירוח האירוויזיון בתל אביב: טקס החלפת מפתחות והגרלה חגיגית של חצאי הגמר שתתקיים בבית העיר ההיסטורי ברחוב ביאליק, טקס פתיחה חגיגי הכולל את אירוע השטיח האדום המפורסם שיתקיים ברחבת מוזיאון תל אביב לאומנות ואירועים נוספים.

מתי יתקיים אירוויזיון 2019 בישראל ואיפה? לוח האירועים המלא

להלן לוח האירועים הרשמי והסופי של אירוויזיון 2019 בישראל:

אירוע תאריך מיקום מחיר כרטיסים
חצי גמר ראשון של האירוויזיון 14 במאי 2019 ביתן 2 מרכז הירידים ת"א טרם פורסם
חצי גמר שני של האירוויזיון 16 במאי 2019 ביתן 2 מרכז הירידים ת"א טרם פורסם
גמר אירוויזיון 2019 18 במאי 2019 ביתן 2 מרכז הירידים ת"א טרם פורסם

 

כזכור, התחרות על אירוח האירוויזיון בישראל הייתה טעונה וסוערת וגם הפוליטיקה כמובן לקחה חלק בעניין. העיר ירושלים, שהייתה אמורה להיות המארחת האידיאלית והאולטימטיבית לאירוח התחרות, התקשתה להתאים את עצמה לדרישות איגוד השידור, בעיקר סביב העניין של האירוח והחזרות שיצטרכו להתקיים בשבת.

בסופו של דבר, לאחר הרבה מאבקים וסכסוכים בין משרד האוצר, התרבות ותאגיד השידור "כאן", הוחלט לקיים את אירוויזיון 2019 בישראל בביתן 1 בתל אביב בחודש מאי 2019.

אנו ממשיכים לעדכן כל הזמן ידיעות חדשות בנושא, ואף הכנו כתבה ובה שאלות נפוצות על אירוויזיון 2019 בישראל. אנו מזמינים אתכם לעמוד הפייסבוק שלנו וברגע שמכירת כרטיסים לאירוויזיון 2019 בישראל תיפתח, אנו נדאג מיד לעדכן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
משה
5 years ago

ואו ממש מגניב!

פיסטוק
5 years ago

חבל שבמדינות העניות מישראל יש תנאים טובים יותר והתייחסות רצינית יותר לאירוע בסדר גודל כזה.מביך.

זיוה
4 years ago

מאוד רוצה לרכוש כרטיס לגמר בגולדן רינג, בבקשה תחזרו אלי בכדי לרכוש כרטיס אחד – תודה

עמוס
4 years ago

טירוף !! מי מטומטם לקנות כרטיסים במחיר כזה??

איתן קשמון
4 years ago

רוצה לקנות כרטיס להיום ? איך קונים ?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק