המחזמר כנר על הגג

המחזמר כנר על הגג
המחזמר כנר על הגג 2023 - כרטיסים, לוח הצגות וכל הפרטים! צילום: באדיבות התיאטרון העברי

המחזמר הידוע "כנר על הגג" חוזר לבימות בהפקה חדשה של התיאטרון העברי ל-2024 בכיכובם של נתן דטנר, סנדרה שדה, שי גבסו ויניב סויסה (ניסים מהסדרה "קופה ראשית"). הנה כל מה שידוע על ההצגה החדשה.

התיאטרון העברי ממשיך לחדש ולגוון את הרפרטואר שלו והפעם אנו מתבשרים על עלייתה של ההצגה הידועה "כנר על הגג" בכיכובם של נתן דטנר, יניב סויסה (ניסים מקופה ראשית) סנדרה שדה נירה רבינוביץ, שי גבסו ושחקנים נוספים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המחזמר החדש.

כנר על הגג מחזמר – לוח הצגות 2024

להלן לוח ההופעות של המופע כנר על הגג לתקופה הקרובה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 95 כרטיסים
91 - 175
רכישת כרטיסים שעתיים ו-45 דקות
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 60 כרטיסים
175
רכישת כרטיסים שעתיים ו-45 דקות
חיפה תיאטרון הצפון חיפה 37 כרטיסים
205
רכישת כרטיסים שעתיים ו-45 דקות

כרטיסים למחזמר כנר על הגג

מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות האתר הבא כאשר מחירי הכרטיסים מתחילים ב-185 ש"ח ומטפסים מעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם.

אודות ההפקה החדשה של המחזמר כנר על הגג

דטנר חוזר למעשה לאותו התפקיד שגילם במחזה כנר על הגג בתיאטרון הקאמרי לפני כ-13 שנים. עתה הוא יחזור לדמות בהפקה החדשה של התיאטרון העברי כשהפעם, במקביל לתפקיד, הוא יילבש גם את תפקיד הבימאי. מדובר בהפקה גדולה ומושקעת רבת משתתפים עם זמרים ורקדנים ותלווה גם בלהקה חיה במהלך כל ההצגה.

עלילת ההצגה כנר על הגג 2023 תהיה דומה כמובן לסיפור המקורי של שלום עליכם המספר על טוביה החולב היהודי העני שמגדל את משפחתו כיהודי שומר מצוות ונאלץ להתמודד עם הקשיים הכלכליים והתרבותיים שמאיימים על המסורת וההרגלים. דטנר יגלם את טוביה החולב ואילו יניב סויסה יגלם שוב דמות של קצב לאחר שגילם בסדרה המצליחה "קופה ראשית" את ניסים הקצב.

ההפקה כנר על הגג של התיאטרון העברי מצטרפת אל הפקה מושקעת נוספת של התיאטרון העברי – המחזמר הלהקה המדובר בבימויו של צדי צרפתי ובהשראת הלהקות הצבאיות שירוץ בכל רחבי הארץ.

אנו נמשיך לעדכן על רכישת כרטיסים למחזמר כנר על הגג, הנחות, לוח הופעות ופרטים נוספים כאן בעמוד זה, ובדף הפייסבוק שלנו כאן.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון העברי:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Sophiea Aron Abzach
1 year ago

אני מחפשת באזור מגורי ואני לא מוצאת מקום המרכז ומספק אינפורמציה רלוונטית.

המחזמר כנר על הגג בבימויו של נתן דט ר מדהים. המשחק ברמה גבוהה. הריקודים מקצוענים ממש. אני נהנתי מכל רגע בהצגה. כל הכבוד. תודה על חוויה כל כך משמעותית.

דוד הדר
1 year ago

שלום כמה זמן ערכה ההצגה?

היינו מוקסמים מההצגה הנפלאה והמושקעת, גם ברקדנים נפלאים, ונתן דטנר שהוא משחק בצורה יוצאת מן הכלל, גם בקולו המדהים וגם משחק מעורר הערצה. פשוט נפלא

מוישלה
1 year ago

הצגה נהדרת ביום ומשחק מושלם,רקדנים מדהימים תזמורת מעולה,ברגעים מבוימים הרגשתמ כאילו אני בברודווי או בלונדון.יישר כוח ובהצלחה בעתיד.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק