כל הדברים הטובים הקאמרי – כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

כל הדברים הטובים הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
כל הדברים הטובים הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

תיאטרון הקאמרי יעלה במהלך 2024 את הצגת היחיד החדשה "כל הדברים הטובים" בכיכובו של דביר בנדק. מתי תוכלו לראות את ההצגה? מהם מחירי הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים? הנה כל הפרטים.

השחקן המצליח דביר בנדק, מגיע לקאמרי עם הצגת יחיד חדשה – "כל הדברים הטובים", שתעלה בתיאטרון הקאמרי במסגרת העונה החדשה של התיאטרון. ההצגה תעלה בקאמרי (בשיתוף עם תיאטרון אלעד) במהלך 2024 ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים כמו מחירי כרטיסים, לוח הצגות, רשימת שחקנים ועוד.

ההצגה כל הדברים הטובים – כרטיסים ולוח הצגות 2024

ההצגה כל הדברים הטובים תציג הצגות לאורך החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה "כל הדברים הטובים" לחודשים הקרובים ב-2024:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 3 6 כרטיסים
91
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 3 12 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 3 18 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי

כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים יעמוד על 220 ש"ח לאדם אך באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה ב-99 ש"ח. לרכישה לחצו כאן. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה

ההצגה של הקאמרי כל הדברים הטובים היא למעשה גרסה עברית ללהיט בימתי מצליח ביותר בלונדון של דנקן מקמילן שכבש שם את הבמות. ההצגה מביאה את סיפורו המופלא של ילד בן 7, שמכין לעצמו רשימה של כל הדברים הטובים שהוא צריך שיהיה לו כדאי לחיות למענם. את הרשימה, הכוללת את הפריטים הבאים "גלידה, מלחמת מים, שמרשים לך להישאר ער עד מאוחר, הצבע הצהוב, דברים עם פסים, רכבת הרים ואנשים נופלים, כותב הילד כדי להציל את אמו, אך היא בעצם מצילה אותו.

בהצגת יחיד זו, דביר בנדק נכנס לנעליו של ילד בן 7 ומביא סיפור אופטימי ומרגש המשולב בפיוט והומור. את ההצגה ביים שי פיטובסקי לתרגומו העברי של אלי ביז'אוי. ההצגה תעלה במקביל להצגה חדשה נוספת בקאמרי – "עד קצה הקשת" בכיכובה של מיה דגן ואיציק כהן שמשתתף גם בהצגה "סאלח שבתי".

כל הדברים הטובים ביקורת

בקרוב נעדכן עם אוסף של ביקורות על כל הדברים הטובים מהעיתונות ומהאתרים המובילים.

הצגות נוספות שכדאי שתשמעו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק