כוכבי הטלנובלות בישראל 2022 יחד עם חן אהרוני – כל הפרטים!

מופע חדש בשם "לוקורה" (Lokura) יביא לישראל את כוכבי הטלנובלות הידועים הידועים פליפה קולומבו, פלורנסיה ברטוטי, רוסיו איגרסבל להופעה בהיכל מנורה תל אביב יחד עם חן אהרוני. מתי זה יקרה? וכמה עולים כרטיסים? הנה כל הפרטים.

אחרי שבישרנו לכם על ההופעה של לאלי אספוסיטו בישראל, הבוקר אנו מתבשרים על מופע גדול נוסף שיעניין את אוהבי ואוהבות הטלנובלות בישראל. מדובר במופע "לוקורה" שיביא לכאן את פליפה קולומבו, פלורנסיה ברטוטי, רוסיו איגרסבל.

המופע החדש נוצר עבור הדורות שגדלו בישראל על הטלנובלות הדרום האמריקאיות שזכו כאן להצלחה עצומה. הכוכבים שיופיעו כאן השנה, כבר הופיעו בישראל כל אחד בנפרד לפני שנים ועתה הם יתאגדו יחד למופע אחד משותף.

יחד עם הכוכבים, ישתתף במופע גם הזמר חן אהרוני שבשנים האחרונות מופיע עם המופע "שר בספרדית". הארבעה יציגו במופע את הלהיטים הגדולים ביותר של הטלנובלות המצליחות שכיכבו במהלך השנים.

המופע לוקורה עם כוכבי הטלנובלות בישראל 2022 – כרטיסים ומחירים

המופע לוקורה יתקיים ב-18 בספטמבר 2022 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן". מחיר הכרטיסים נע בין 199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-699 ש"ח לכרטיסי VIP.

הנחות ומבצעים

נכון לרגע זה, לא מצאנו מידע על הנחות הטבות או מבצעי 1+1, אך אנו דואגים לבדוק בכל עת ולעדכן זאת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק הרשמי של אתר קצת תרבות. אז כדאי לבקר ולהתעדכן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק