יעל לבנטל הופעות

יעל לבנטל הופעות
יעל לבנטל הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנד אפ של יעל לבנטל? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של יעל לבנטל כולל מידע מתעדכן על רכישת כרטיסים, מבצעים, הנחות ופרטים נוספים.

יעל לבנטל היא אחת מכוכבות הבידור הבכירות של עולם הבידור הישראלי וזוכה להצלחה רבה הן כשחקנית בתוכניות טלוויזיה והצגות מצליחות והן כסטנדאפיסטית מצליחה בהופעות חיות ברחבי הארץ. לבנטל מוכרת לרבים בזכות דמותה המצליחה שלה בסדרה "החיים זה לא הכל" אך השתתפה בעוד מספר גדול של תוכניות טלוויזיה ידועות כגון "של מי השורה הזאת", "הרצועה" ועוד.

יעל לבנטל לוח הופעות

להלן לוח הופעות סטנדאפ של יעל לבנטל לחודשים הקרובים:

יעודכן בקרוב…

כרטיסים ליעל לבנטל – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

יעודכן בקרוב…

הנחות ומבצעים להופעות של יעל לבנטל

בינתיים, לא מצאנו הנחה או מבצע אך אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של יעל לבנטל. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

לבנטל משתתפת גם באופן קבוע בהצגות של בתי התיאטרון המובילים בישראל ומשתתפת בימים אלו בהצגה המצליחה של תיאטרון הבימה "גבעת חלפון אינה עונה". במקביל להשתתפותה בהצגות, לבנטל מציגה גם לוח הופעות קבוע של מופע הסטנדאפ שלה "החיים על פי יעל לבנטל" בו היא מספרת בצורה הייחודית שלה על כל תחומי החיים לרבות זוגיות ומשפחה מנקודת מבט של אמא לשלושה ילדים שבעצמה עדיין נשארה ילדה.

אז איפה תוכלו לראות את יעל לבנטל בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלה? כל זה ועוד, בעמוד זה.

קטעים פופולריים של יעל לבנטל

הנה כמה קטעים של יעל לבנטל בסטנדאפ על הבמה:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק