יבגני אונייגין האופרה הישראלית ינואר 2022 – כרטיסים וכל הפרטים!

יבגני אונייגין האופרה הישראלית ינואר 2022 - כרטיסים וכל הפרטים!
יבגני אונייגין האופרה הישראלית ינואר 2022 - כרטיסים וכל הפרטים!. צילום: עופר חג׳יוב

האופרה הידועה והמפורסמת של צ'ייקובסקי "יבגני אונייגין" תעלה בישראל בחודש ינואר 2022 הקרוב בבית האופרה הישראלית בהפקה חדשה ומושקעת עם סולנים מובילים מישראל ומהעולם. מחיר כרטיסים: החל מ-156 ש"ח. הנה כל הפרטים.

במסגרת העונה החדשה שלה ל-2021/22, תעלה האופרה הישראלית החל מסוף חודש דצמבר 2021 אל ינואר 2022 את האופרה "יבגני אונייגין" – אחת האופרות הידועות בכל הזמנים והידועה ביותר של המלחין הרוסי הענק צ'ייקבוסקי. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על האופרה המדובר כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

מדובר בהפקה גדולה ומושקעת שתביא לכאן סולנים מובחרים מרחבי העולם שישתתפו במופעים לצד כוכבי האופרה הישראלים המקומיים. המנצח על הערב יהיה המנצח הישראלי דן אטינגר – אחד הבימאים הבכירים בישראל כאשר על הבימוי הופקד ז'אן קלוד אוברה שמחזיק ברפטואר רחב של הפקות שביים בעבר בישראל.

יבגני אונייגין אופרה 2022 – לוח הופעות מעודכן

האופרה תציג כאן בבית האופרה (המשכן לאומניות הבמה) בתל אביב החל מ-28 בדצמבר 2021 ועד ה-8 בינואר 2022. כל הקונצרטים יהיו מופעי ערב מלבד קונצרט אחד שיתקיים ביום שישי בצהריים. להלן לוח ההופעות המעודכן של האופרה ייבגני אונייגין בישראל:

מכירת כרטיסים לאופרה יבגני אונייגין בישראל 2021/2022

מכירת הכרטיסים לאופרה הידועה של צ'ייקובסקי נפתחה הבוקר ומתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 156 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ומגיע עד ל-400 ש"ח לכרטיסים במקומות הטובים ביותר.

יבגני אונייגין אופרה

בין הסולנים המובילים שייקחו חלק באופרה יבגני אונייגין בישראל: זמר הבריטון האוקראיני אנדריי בונדרנקו שיגלם את התפקיד הראשי של יבגני אונייגין, זמרת הסופרן הישראלית אירה ברטמן שתגלם את דמותה של טטיאנה, הטנור הרוסי אלכסיי דולגוב שכיכב בהפקות גדולות בכל בתי האופרה המובילים בעולם יגלם את דמותו של לנסקי וזמר הבס-בריטון ולדימיר בראון הישראלי שיגלם את גרמין.

משך האופרה הוא כשלוש שעות והקונצרטים ילוו ע"י מקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של אסף בנרף, והתזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון שמשמשת כתזמורת הבית של האופרה הישראלית. השירה באופרה היא בברוסית אך כתוביות עם תרגום יוקרנו בעברית ובאנגלית.

יבגני אונייגין היא אחת האופרות הרוסיות הידועות ביותר בכל הזמנים. צ'ייקבוסקי הלחין אותה ב-1877-78 לפי מחזה של הסופר הרוסי הידוע אלכסנדר פושקין. האופרה עלתה בבכורה ב-1879 ברוסיה וכעשר שנים לאחר מכן הועלתה בפראג כשצ'ייקובסקי בעצמו מנצח עליה. האופרה זכתה מהר מאוד להצלחה עולמית ומבוצעת עד היום באופן קבוע על ידי כל בתי האופרה המובילים בעולם.

המשיכו לעקוב אחרינו כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק של אתר קצת תרבות כדי להתעדכן בזמן אמת בכל מידע הנוגע לכרטיסים בהנחה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק