להקת המחול של יאנג לי פינג בישראל 2022 – כמה יעלו כרטיסים?

להקת המחול של יאנג לי פינג בישראל 2022 - כמה יעלו כרטיסים?
להקת המחול של יאנג לי פינג בישראל 2022 - כמה יעלו כרטיסים?

הכוריאוגרפית המצליחה מסין יאנג ליפינג תחזור לישראל עם להקתה ב-2022 עם המופע המצליח שלה "פולחן האביב" ובו פרשנות חדשה ומרעננת ליצירה הידועה של סטרווינסקי. מתי זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי הצלחה כבירה כאן בהופעות הקודמות, להקת המחול של הכוריאוגרפית הסינית הידועה יאנג לי-פינג תגיע שוב להופעה בישראל, זה יקרה בחודש דצמבר 2022 הקרוב עם המופע הסוחף והמצליח שלה "פולחן האביב" שמציג פרשנות מרהיבה המשלבת בין יצירתו האלמותית של סטרווינסקי פולחן האביב, למוזיקה שבטית טיבטית. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש.

יאנג לי פינג בישראל – לוח הופעות 2022

להקת המחול של יאנג ליפינג תופיע בישראל במהלך חודש דצמבר 2022 בין התאריכים 28 עד ה-31 בדצמבר במשכן לאומנויות הבמה (בית האופרה) בתל אביב.

יאנג לי פינג פולחן האביב – כרטיסים ומחירים

בשלב זה, מכירת הכרטיסים למופע החדש של ליפינג טרם נפתחה ועדיין לא ידוע מהם מחירי הכרטיסים. עיקבו אחרינו כאן בעמוד זה או בעמוד הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן בפתיחת מכירת הכרטיסים, במחירים ואף במידע על מבצעים והנחות.

אודות המופע פולחן האביב של להקת המחול יאנג ליפניג

מדובר במופע שקטף שבחים רבים ברחבי העולם ומציג איטרפטציה מרהיביה, צבעונית וקצבית ליצירה המפורסמת של המלחין הרוסי הידוע איגור סטרווינסקי. יצירתה של ליפניג, משלבת יחד עם המוזיקה של סטרווינסקי, מוזיקה טיבטית מקורית ומציגה באמצעותה את מחזור החיים מלידה למוות ללידה מחדש.

אודות יאנג לי פינג

יאנג לי-פינג (Yánglí Píng) היא רקדנית וכוריאוגרפית סינית הנחשבת לאחת הטובות והמעניינות ביותר בעולם כיום. לי-פינג נולדה ב-1958 והחלה את דרכה בעולם הריקוד והמחול כבר בגיל 11. עם השנים היא החלה להתקדם במהירות ולרקוד עם להקות מחול מובילות בסין. אחד הריקודים המזוהים ביותר איתה הוא "ריקוד הטווס" הידוע שלה.

לאחר שהקימה את להקת המחול שלה, היא החלה ליצור פרשנויות חדשניות ומודרניות המשלבות בין מוזיקה ותרבות מערבית למוזיקה והתרבות המזרחית. היצירות שלה זכו להכרה רחבה ביותר בעולם ולזכות בהישגים רבים הן בקרב הפרסים והמבקרים והן בקרב הקהל הרב שמגיע להופעותיה.

להרת המחול של יאנג ליפינג כבר הופיעה בישראל וזכתה כאן להצלחה גדולה מאוד. עתה כאמור, היא תשוב לכאן לסדרת הופעות עם המופע המצליח שלה "פולחן האביב" ותופיע כאן בדצמבר 2022.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק