טרמפולינה הקאמרי – כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

טרמפולינה הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
טרמפולינה הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

הדור החדש והצעיר של תיאטרון הקאמרי, מעלה את ההצגה טרמפולינה בכיכובה של יעלי רוזנבליט, תם גל ואחרים. איך תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי שזכו להצלחה גדולה עם ההצגה רינגו ושלום לך ארץ, קבוצת הדור החדש והצעיר של האקמרי יוצאת עם הצגה חדשה – "טרמפולינה", בהשתתפותם של יעלי רוזנבליט, תם גל ושחקנים נוספים.בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני וגם פרטים על כרטיסים מוזלים בהנחה.

טרמפולינה הקאמרי לוח הצגות 2023

ההצגה החדשה תציג תאריכים רבים באולם החדש 3 בתיאטרון. להלן לוח הצגות עדכני של ההצגה טרמפולינה בתיאטרון הקאמרי בחודשים הקרובים:

כרטיסים להצגה טרמפולינה הקאמרי – כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות תיאטרון הקאמרי עומד על 99 ש"ח אך ניתן למצוא בעמוד הבא באתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת ב-99 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה טרמפולינה

את ההצגה החדשה של הקאמרי טרמפולינה תביים הבימאית המוערכת אלה ניקוליבסקי. ההצגה נכתבה מאת השחקן והמחזאי מתן גורן והיא תספר על יפעת וינון, שני החברים הכי טובים בעולם, שהבטיחו לעצמם כבר שהיו ילדים, שעד גיל שלושים הם יביאו לישראל מדליה בענף הטרמפולינה.

לאחר נסיונות רבים, ובעיקר כשלונות רבים, השניים כבר מגיעים למצב שאין להם משפחה, אין להם זוגיות, אין כסף, יאבל ש להם רק דבר אחד: זה את זו. מדובר בקומדיה מטורפת שכבר עלתה לראשונה במסגרת פסטיבל "כאן ועכשיו" בקאמרי.

שחקנים ומשתתפים

שחקנים ושחקניות: תם גל, חן גרטי, תום חודורוב, אוריה יבלונובסקי, רוני נתנאל, מיכל עוזיאל, מאיה קורן, יעלי רוזנבליט, יואל רוזנקיאר.

מחזה מאת מתן גורן
בימוי: אלה ניקוליבסקי
תפאורה: אורנה ברנט שמעוני
תלבושות: רועי עקאב
מוזיקה: בר הראל
תנועה: גל סבו
תאורה: יאיר סגל
ליווי אמנותי: ערן עצמון, גלעד קמחי, עמית אפטה
דרמטורגיה: גור קורן

ביקורת

בזמן הקרוב נפרסם כאן מקבץ ביקורות על ההצגה טרמפולינה של מיטב המבקרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק