חנן בן ארי בקיסריה יוני 2020 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

חנן בן ארי קיסריה 2020 כרטיסים הנחות
חנן בן ארי בקיסריה יוני 2020 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

הזמר חנן בן ארי מגיע לקיסריה להופעה גדולה שתתקיים בחודש יוני 2020. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

בצל נגיף הקורונה שהולך ומבטל כאן הופעות על ימין ועל שמאל, אנו מתבשרים על הופעה חדשה לזמר חנן בן ארי שתתקיים באמפי קיסריה ב-18 ביוני 2020. מכירת הכרטיסים החלה כאשר מחירי הכרטיסים מתחילים ב-139 ש"ח, אך ישנם גם הנחות. מיד, כל הפרטים.

בן ארי, שהוציא בשבוע שעבר את הסינגל החדש "אם תרצי" שכבר חצה את ה-750,000 הצפיות ביוטיוב, ממשיך להקפיץ את הקריירה שלו להישגים חדשים וזוכה להצלחה גדולה מאוד בשנים האחרונות. עתה, הוא יגיע עם להקתו לבמה המכובדת באמפי קיסריה בה הוא יציג את מיטב להיטיו הגדולים והמוכרים.

בין השירים שיבצע בהופעה: "ממך עד אליי", "אמא אם הייתי", "ויקיפדיה", "תותים", "מה אתה רוצה ממני" , "אלוף העולם" , "דור", "שמש", "אם תרצי" ועוד.

כרטיסים והנחות

כאמור, מכירת הכרטיסים להופעה של חנן בן ארי בקיסריה נפתחה ומחירי הכרטיסים נעים בין 139 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-259 ש"ח לכרטיסים הטובים והיקרים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א".

אם אתם לקוחות כרטיס האשראי "מקס", תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה החל מ-99 ש"ח בלבד. אם אתם לקוחות "הנוסע המתמיד" של אלעל, תוכלו לקבל 100 ש"ח הנחה תמורת 55 נקודות. פרטים נוספים לגבי מימוש ההטבות, תוכלו למצוא באתר "קופת ת"א".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק