חליל הקסם האופרה הישראלית 2021 – כרטיסים, תאריכים והנחות

חליל הקסם האופרה הישראלית 2021 - כרטיסים, תאריכים והנחות
חליל הקסם האופרה הישראלית 2021 - כרטיסים, תאריכים והנחות

האופרה הישראלית תעלה בקרוב את האופרה חליל הקסם של מוצרט בהפקה חדשה ואחת המדוברות ביותר בעולם כיום של הבימאי בארי קוסקי. מתי תוכלו לראות את האופרה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

האופרה המפורסמת של המלחין מוצרט "חליל הקסם", תעלה בקרוב על בימת האופרה הישראלית בהפקה חדשה ומדוברת במיוחד של הבימאי בארי קוסקי. האופרה תעלה בחודש נובמבר 2021 הקרוב ובהמשך העמוד תוכלו למצוא את כל הפרטים על מכירת הכרטיסים, תאריכים מדוייקים, הנחות ועוד.

חליל הקסם באופרה הישראלית 2021 – כרטיסים ולוח מופעים

מכירת הכרטיסים לאופרה חליל הקסם באופרה הישראלית נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 156 ש"ח ל-400 ש"ח. להלן לוח ההופעות של האופרה בחודשים הקרובים:

אודות האופרה חליל הקסם באופרה הישראלית

האופרה חליל הקסם נחשבת לאחת מצירותיו המפורסמות והמצליחות ביותר של מוצרט. מדובר באופרה בת שתי מערכות שנכתבה ע"י המלחין האגדי בשנת 1791. האופרה, שעלילתה עוסקת במצרים העתיקה הפכה עם השנים לאחת הפופולריות ביותר בכל הזמנים וקטעים רבים מתוכה הפכו לקלאסיקות ולמנגינות ידועות בכל רחבי העולם.

ההפקה החדשה של האופרה חליל הקסם שתעלה באופרה הישראלית בנובמבר 2021 הקרוב היא יצירה חדשה של הבימאי המוערך בארי קוסקי ונחשבת להפקה המדוברת ביותר בעולם. ההפקה החדשה מחברת את הצלילים המוכרים של היצירה עם השראה חדשה ברוח קומית.

האופרה תועלה כאן בישראל בשיתוף עם האופרה הקומית ברלין. בתפקידים הראשיים של האופרה ישתתפו בין היתר הסולנים והסולניות: אלה וסילביצקי, יעל לויטה, אלאסדיר קנט ארון בלייק, תאו הופמן עודד רייך, אלאונורה בלוצ'י וטאראס ברז'אנסקי.

האופרה חליל הקסם בישראל 2021 – משתפים

במאי: סוזאנה אנדראדה / ברי קוסקי
מנצח: נמרוד דוד פפר

סולנים:
פפגנו: תאו הופמן/ עודד רייך
פמינה: אלה וסילביצקי / יעל לויטה 

 טמינו: אלאסדיר קנט/  ארון בלייק
מלכת הלילה: אלאונורה בלוצ'י 
פפגנה: טל גנור / שקד סטרול
גבירה ראשונה: אלינור זור/ טלי קצף
גבירה שניה:  טל ברגמן / ענת צ'רני
גבירה שלישית: שי בלוך/ הגר שרביט

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק