חוזה פליסיאנו בישראל 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

הזמר והגיטריסט חוזה פליסיאנו (José Feliciano) יגיע לישראל ל-2 הופעות בחודש ספטמבר 2019 שיתקיימו בחיפה ובתל אביב ויארח בהן גם את הזמר בועז שרעבי. אז איפה קונים כרטיסים? הנה כל הפרטים.

עוד אמן חו"ל גדול מצטרף אל שורת הופעות החו"ל בישראל בקיץ 2019 הקרוב. הפעם, זהו המוזיקאי הידוע והמצליח חוזה פליסיאנו (José Feliciano) שיגיע לכאן ל-2 הופעות במרכז הקונגרסים בחיפה ובהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים החלה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה ועל הרכישה.

ההופעה של חוזה פליסיאנו בישראל תהיה ההופעה החמישית שלו כאן והוא בהחלט זוכה לכמות אהדה גדולה מאוד בקרב הקהל הישראלי. הפעם, הוא יצרף לבמה את אחד הזמרים הוותיקים והגדולים בישראל בועז שרעבי, שיתארח בשתי ההופעות שלו כאן בארץ.

חוזה פליסיאנו הוא מלחין, מוזיקאי, זמר וגיטריסט מצליח הנחשב לאחד הגיטריסטים הטובים והמעניינים בעולם ומחזיק בקריירה מפוארת ומרשימה הכוללת פרסים ותארים רבים. פליסיאנו נחשב לאחד מהחלוצים שחיברו בין המוסיקה הלטינית למוסיקת הפופ, רוק והג'אז המערבית והחל משנות ה-70, הפך לאמן מיינסטרים בינלאומי והיה אחראי לשורת להיטי ענק שכבשו את מצעדי המוסיקה בכל העולם, כולל בישראל.

פליסיאנו, עיוור מלידה וכיום בן 73, ממשיך להופיע ברחבי העולם ולבצע בהופעות את מיטב להיטיו. במהלך הקריירה ארוכת השנים שלו, הוא הספיק לשתף פעולה עם מיטב האמנים הגדולים והמובילים בעולם כולל אמנים צעירים וחדשים כגון ג'ימי הנדריקס, ריקי מרטין, ג'וני קאש, קרלוס סנטנה, מייקל ג'קסון, פרנק סינטרה והרשימה הולכת וממשיכה עם עוד שמות רבים.

פליסיאנו הצליח מאוד גם בישראל ולהיטיו הרבים הושמעו וזכו להצלחה גם במצעדי המוסיקה הישראלים. הוא הופיע בישראל לראשונה ב-1972 ומאז הופיע כאן עוד מספר פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2013 בהיכל נוקיה. עתה כאמור, הוא יחזור לכאן שוב, הפעם ל-2 הופעות.

כרטיסים לחוזה פליסיאנו בישראל 2019 – מהם המחירים והיכן ניתן לרכוש?

ההופעות של חוזה פליסיאנו בישראל יתקיימו ב-9 בספטמבר 2019 במרכז הקונגרסים בחיפה ויום לאחר מכן, ב-10 בספטמבר 2019 בהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים להופעה בתל אביב באמצעות האתר הבא ולהופעה בחיפה באמצעות העמוד הבא.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק