חווה ואני מחזמר חדש בתיאטרון הקאמרי על סיפור הרצח המפורסם – כל הפרטים!

חווה ואני מחזמר חדש בתיאטרון הקאמרי על סיפור הרצח המפורסם - כל הפרטים!
חווה ואני מחזמר חדש בתיאטרון הקאמרי על סיפור הרצח המפורסם - כל הפרטים!

המחזמר החדש "חווה ואני" של הקאמרי יביא לבמה את פרשיית רצח התיירת בלה מלבסקי שהסעירה את ישראל בשנות ה-80. את הרוצחות חווה יערי ואביבה גרנות, יגלמו מיה דגן ועירית קפלן. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? וכל הפרטים על המחזמר החדש, בכתבה שלפניכם.

במסגרת עונתו החדשה של תיאטרון הקאמרי ל-2021/2022 יעלה התיאטרון את המחזמר החדש "חווה ואני" בכיכובן של מיה דגן ועירית קפלן ויגולל את סיפור הרצח הידוע של התיירת האמריקאית מלה מלבסקי על ידי הרוצחות אביבה גרנות וחווה יערי. המחזמר צפוי לעלות במהלך השנה הקרובה בתיאטרון וצפוי למשוך קהל רב.

את המחזמר החדש כתב ימי ויסלר שמוכר גם בזכות חלקו בלהקת הבילויים וביימה נועה רבן ועירית קפלן ומיה דגן יגלמו את שתי הרוצחות הידועות שאחת מהן – חווה יערי, היא אשתו לשעבר של פרשן החדשות אהוד יערי שהתגרש ממנה לאחר הפרשה וגם הוא יזכה לדמות בהצגה. מדובר במחזמר מושקע שיורכב ממשתתפים רבים כולל תזמורת ורקדנים. את המחזמר כינה היוצר – "תלמה ולואיז פוגש את כנר על הגג".

רצח התיירת האמריקאית מלה לבסקי נחשב לאחת מפרשיות הרצח המפורסמות ביותר בישראל וזכה לסיקור תקשורתי נרחב באמצע שנות ה-80 והסעיר את הציבור הישראלי במשך זמן רב. הפרשה החלה כשגופתה של מלבסקי נמצאה רטושה על כביש מפגיעת מכונית בעקבות תאונת דרכים. בוחן משטרה פיקח שם לב שלתיירת חסרה נעל אחת, והחליט להחזיר את התיק למחלקה הפלילית.

לאחר חקירה מאומצת של כמה חודשים, התגלה כיוון חקירה מפתיע הקושר את הנרצחת אל חווה יערי – פקידת בנק בירושלים, שהייתה נשואה לפרשן החדשות הידוע אהוד יערי. באמצעות שוטרת סמויה ומלכודות רבות שטמנה המשטרה ליערי, התגלתה גם שותפתה לרצח – אביבה גרנות והשתיים נעצרו ונשברו בחקירה והודו ברצח התיירת.

חווה ואני הקאמרי כרטיסים ולוח הצגות 2021/2022

המחזמר של הקמארי חווה ואני צפוי לעלות בקרוב בתיאטרון אך טרם פורסם לוח ההצגות העדכני ועדיין לא ידוע מה יהיו מחירי הכרטיסים. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר המחזמר ונפרסם כאן וגם בעמוד הפייסבוק שלנו כל מידע חדש הנודע למכירת כרטיסים למחזמר ופרטים על הנחות וכרטיסים מוזלים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק