זורבה היווני הבימה – כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד במקום 190 ש"ח!

זורבה היווני הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד במקום 190 ש"ח!
זורבה היווני הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד במקום 190 ש"ח! צילום: מעיין קאופמן

תיאטרון הבימה מעלה לראשונה בישראל עיבוד בימתי לסרט המצליח "זורבה היווני" בכיכובו של נורמן עיסא ובבימויו של נתן דטנר. איפה קונים כרטיסים? איפה תמצאו את לוח הצגות העדכני ל-2022? ומה לגבי הנחות או כרטיסים מוזלים? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.

נורמן עיסא, תום אבני, סנדרה שדה ועוד סוללה נכבדת של שחקנים ושחקניות, ייקחו חלק בהצגה החדשה "זורבה היווני" שעולה בימים אלו בתיאטרון הבימה בשיתוף עם תיאטרון באר שבע. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על מכירת כרטיסים, לוח הצגות או הנחות להצגה החדשה.

לוח הצגות 2022 להצגה זורבה היווני בהבימה

להלן לוח ההצגות של ההצגה החדשה של הבימה זורבה היווני בחודשים הקרובים:

זורבה היווני הבימה – איך תמצאו כרטיסים מוזלים החל מ-100 ש"ח בלבד?

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות תיאטרון הבימה עומד על 190 ש"ח אך באמצעות אתר בראבו בעמוד הבא תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה שיעלו לכם 100 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה

ההצגה "זורבה היווני" היא עיבוד ראשון שעולה בישראל לספר הידוע של הסופר היווני ניקוס קאזאנצאקיס שזכה גם לעיבוד קולנועי ידוע ונחשב לאחת הקלאסיקות הידועות ביותר. הסיפור מציג חברות מיוחדת הנרקמת באי כרתים בין מרצה בכיר באוניברסיטה לבין פועל יווני.

על העיבוד העברי אחראים משה קפטן ושחר פנקס ועל הבימוי הופקד השחקן ואיש התיאטרון נתן דטנר. בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את סנדרה שדה שמשחקת בימים אלו גם בהצגה "גבעת חלפון אינה עונה" והיא מגלמת את דמותה של בובולינה בעלת הפנסיון, את תום אבני/ידידיה ויטל בדמותו של המרצה בזיל, וכמובן את נורמן עיסא המצויין בתפקיד זורבה.

זורבה היווני הצגה – שחקנים ומשתתפים

יחד עם נורמן עיסא, תום אבני וסנדרה שדה, תוכלו למצוא גם את השחקנים והשחקניות ידידיה ויטל, אמיר קריאף, דב רייזר, סנדרה שדה, נדיר אלדד, אמנון וולף, גיל ארי כהן, יובל לבני, שיר מאור, דניאל מנוחין, ספיר מנור, דניאל סבג, תאי קידר, אלמוג רוזנו.

זורבה היווני הבימה – ביקורות

בקרוב נסקור כאן את הביקורות על ההצגה שנאספו מהאתרים המובילים ברשת. בינתיים אתם מוזמנים להתעדכן בדף הפייסבוק שלו בו אנו נעדכן בכל פרט חדש לגבי ההצגה החדשה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק