מתחם הופעות חדש של זאפה בפארק הירקון – כרטיסים וכל הפרטים!

מתחם הופעות חדש של זאפה בפארק הירקון - כרטיסים וכל הפרטים!
מתחם הופעות חדש של זאפה בפארק הירקון - כרטיסים וכל הפרטים!

עידן רייכל, ברי סחרוף, אמיר דדון, היהודים, עידן חביב ועוד אמנים רבים יופיעו במתחם הופעות מותאם קורונה שייפתח בפארק הירקון בתל אביב. הנה כל הפרטים.

עולם התרבות ממשיך להתאושש לאחר ההפסקה הארוכה בחצי שנה האחרונה עקב הקורונה ולאחר שהתבשרנו על מיוזיק פארק בנחל חדרה ו-Safe and Sound בחיפה, היום אנו מתבשרים על יוזמה חדשה ומבורכת שתתקיים הפעם בפארק הירקון.

מתחם ההופעות החדש בפארק הירקון שייקרא "Back2Live", הוא יוזמה חדשה של קבוצת זאפה שתקים בגני יהושע מתחם מיוחד עם הקפדה על כל הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול ותחולק לקפסולות של 20 איש בכל קפסולה. ההופעות יתחילו החל מה-12 בספטמבר 2020.

רשימת האמנים שתיקח חלק במיזם החדש היא רבה ואיכותית וכוללת את עידן רייכל שייפתח את סדרת ההופעות, ואת אמיר דדון, עידן חביב, נתן גושן, היהודים, מירי מסיקה, עילי בוטנר וילדי החוץ, אברהם טל, קרן פלס, ברי סחרוף ודיקלה.

כרטיסים להופעות זאפה בפארק הירקון

מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות אתר זאפה. בשלב זה עדיין לא ידוע מהם מחירי הכרטיסים אך נמשיך לעדכן כאן ובעמוד הפייסבוק של אתר קצת תרבות עם כל ידיעה חדשה בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק