הווירטואוזים של קייב בישראל מרץ 2023 – כרטיסים וכל הפרטים!

תזמורת הוירטואוזים של קייב מגיעה לישראל ב-2023 - כל הפרטים!
תזמורת הוירטואוזים של קייב מגיעה לישראל ב-2023 - כל הפרטים!

תזמורת הוירטואוזים של קייב מגיעה לישראל בחודש מרץ 2023 הקרוב לסדרת של 5 הופעות ב-5 ערים שונות ברחבי הארץ. במה מדובר? מתי זה בדיוק יקרה? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

התזמורת המפורסמת מקייב "הוירטואוזים של קייב" תגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב ותציג כאן סדרת הופעות בירושלים, חיפה, באר שבע, נס ציונה והרצליה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת לרבות מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

הוירטואוזים של קייב בישראל 2023 – לוח הופעות

התזמורת הידועה תגיע לכאן בחודש מרץ 2023 ותציג כאן 5 הופעות בלבד. להלן לוח ההופעות המלא של התזמורת מקייב בישראל:

התזמורת של קייב בישראל – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משדר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 196 ש"ח ל-396 ש"ח לאדם בהתאם למיקום הישיבה באולם.

אודות התזמורת של קייב והמופעים בישראל

התזמורת הקאמרית של קייב הידועה בכינוייה "הווירטואוזים של קייב" היא אחת התזמורות הידועות והמצליחות ביותר בעולם וכבר זכתה להופיע כמעט בכל מדינה אפשרית על גבי הבימות החשובות ביותר. מנהלה האומנותי של התזמורת כיום הוא הצ'לן הידוע דמיטרי יבלונסקי.

התזמורת ידועה בזכות נגניה המוכשרים והוירטואוזים שבאים לידי ביטוי ביצירות הקלאסיות והמוכרות ביותר בכל הזמנים. התזמורת מציגה במופעיה קטעים ידועים ואריות מתוך יצירות של המלחינים הגדולים והמוכרים ביותר. במופעים בישראל במרץ 2023 הקרוב, תנגן התזמורת יצירות ידועות מאת ויואלדי וגריג לצד יצירות מקוריות של מלחינים נוספים.

התזמורת כבר הופיעה בעבר בישראל וזכתה להצלחה גדולה בקרב הקהל הישראלי. בין הנגנים שייקחו חלק במופעים בישראל: שלמה מינץ (כינור), אוקסנה יבלונסקי (פסנתר) ופרחד בדלביילי (פסנתר).

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק