ווקה פיפל לוח הופעות, הזמנת כרטיסים והנחות

ווקה פיפל לוח הופעות, הזמנת כרטיסים והנחות
ווקה פיפל לוח הופעות, הזמנת כרטיסים והנחות. צילום: כפיר בולטין

כל הפרטים על המופע החדש של להקת ווקה פיפל (Voca People) – קוסמיק טור (Cosmic Tour) שיגיע לערים רבות ברחבי הארץ. איפה תוכלו לראות את המופע? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

המופע הישראלי המצליח ווקה פיפל Voca People המציג שמיניית זמרים וזמרות לבושים כולם בלבן ומבצעים באמצעות שירה בלבד מוזיקה מלאה והרמונית, יוצא לסיבוב הופעות חדש ברחבי ישראל ויגיע לערים רבות. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש של ווקה פיפל כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הופעות ועוד.

ווקה פיפל לוח הופעות

Voca People יופיעו בערים רבות ברחבי הארץ. להלן לוח ההופעות המלא של הלהקה בישראל:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
חיפה מרכז רפפורט - אולם האודיטוריום חיפה 94 כרטיסים
185
רכישת כרטיסים שעה ורבע
הרצליה היכל אמנויות הבמה הרצליה 79 כרטיסים
185
רכישת כרטיסים שעה ורבע
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 18 כרטיסים
191
רכישת כרטיסים שעה ורבע
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב המועד בוטל שעה ורבע
חיפה תיאטרון הצפון חיפה 35 כרטיסים
185
רכישת כרטיסים שעה ורבע

ווקה פיפל כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל המופעים של ווקה פיפל נמצאת בעיצומה וניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 185 ש"ח במחיר אחיד לכל המופעים.

אודות המופע החדש של ווקה פיפל קוסמיק טור

המופע החדש קוסמיק טור של ווקה פיפל מביא לבמה כ-100 שירים ולהיטים מכל הזמנים בעיבודים המיוחדים של הלהקה ללא כלי נגינה ובביצוע הקול האנושי בלבד. המופע החדש המופע החדש כולל אלמנטים קומיים, הפעלות ושיתוף קהל ועוד. המופע יציג ביצועים מיוחדים לשירים מוכרים מכל הזמנים של אלטון ג'ון, ביונסה, סטיבי וונדר, ברונו מארס ועוד רבים וטובים.

אודות ווקה פיפל

ובכן, מדובר בהרכב של שמונה זמרים הלבושים ומאופרים בלבן שמבצעים שירים וקלאסיקות ידועות מרפרטואר רחב של סגנונות כאשר השירה מתבצעת ללא ליווי בכלי כלשהו. מופע זה מכונה בז'אנר המקצועי "א-קפלה". את הליווי וההרמוניה מבצעים חברי ההרכב בקולם בלבד כשהם מחקים בקולם צלילים של כלי נגינה כמו תופים, בס, גיטרה וכד'.

המופע מגיע בצורה של סיפור כשחברי הלהקה מוצגים כ"חייזרים" שנחתו מכוכב "ווקה" והתרסקו עם החללית שלהם בכדור הארץ. הדרך היחידה שלהם לתקשר עם בני האדם היא באמצעות המוסיקה ורק באמצעות האינטראקציה המוסיקלית עם הקהל, יוכלו לתקן את החללית ולחזור לכוכב שלהם.

וכך, במשך המופע הנמשך כשעה וחצי, תוכלו לשמוע ביצועי א-קפלה של השמינייה הלבנה הזו המבצעת שירים ולהיטים ידועים מכל הזמנים של אמנים ידועים כמו ברונו מארס, ג'סטין טימברלייק לצד שירים ידועים מסרטי קולנוע, תוכניות טלוויזיה ועוד.

צפו בווקה פיפל מבצעים את Uptown Funk של ברונו מארס (אנו מזכירים – כל הליווי מבוצע ע"י קולותיהם של ההרכב בלבד)

המופע נולד בשנת 2009 ע"י השחקן והבימאי ליאור כלפון והמעבד המוסיקלי שי פישמן. סרטון יוטיוב אחד קטן שפרסם ההרכב הצליח לגרום לבאז גדול והביא להרכב חשיפה בינלאומית גדולה ועד מהרה הם הוזמנו להופיע ולהתראיין במגוון תוכניות טלוויזיה ברחבי העולם.

ההרכב מופיע הרבה ומציג בדרך כלל סיבובי הופעות גדולים ואינטנסיביים כולל סיבובים בינלאומיים. עם השנים התחלפו חלק מהזמרים המקוריים בהרכב, אך הקונספט נשאר וממשיך לזכות בהצלחה בקרב הקהל הישראלי והקהל ברחבי העולם.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק