התזמורת הצוענית של בודפשט עם דודו פישר בסיבוב הופעות בישראל ב-2019

התזמורת הצוענית של בודפשט עם דודו פישר בסיבוב הופעות בישראל ב-2019
התזמורת הצוענית של בודפשט עם דודו פישר בסיבוב הופעות בישראל ב-2019. צילום: BGSO

לראשונה בישראל, התזמורת הסימפונית הצוענית המפורסמת של בודפשט תגיע לכאן לסדרת הופעות מיוחדת עם רפרטואר צועני ויהודי ותופיע כאן יחד עם הזמר דודו פישר בתל אביב וחיפה בחודש נובמבר 2019 הקרוב. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים? הנה כל הפרטים.

התזמורת הצוענית הסימפונית מבודפשט תגיע לראשונה לישראל בחודש נובמבר 2019 ותציג כאן סדרת הופעות ברחבי הארץ עם הזמר דודו פישר ויחד יציגו רפרטואר הכולל יצירות קלאסיות מהמוזיקה היהודית והצוענית.

זאת הפעם הראשונה שהתזמורת הצוענית של בודפשט – המכונה "100 הכנרים הצוענים", תופיע בישראל ואין ספק שזאת בשורה בהחלט משמחת עבור חובבי המוסיקה הצוענית בישראל. מדובר בתזמורת הצוענים הגדולה בעולם וייחודית במינה.

הרפרטואר הקבוע של התזמורת כולל יצירות ידועות מעולם המוזיקה הצוענית לצד יצירות קלאסיות ידועות של מלחינים ידועים כגון ברהמס, ביזה, שטראוס ועוד רבים. חלק ייחודי ומעניין בהופעות התזמורת, היא הנגינה של התזמורת ללא תווים וללא מנצח קבוע. בכל פעם עולה אחד הנגנים ומתפקד בתור מנצח תורן.

התזמורת הצוענית מבודפשט. צילום: BGSO
התזמורת הצוענית מבודפשט. צילום: BGSO

התזמורת כבר הופיעה במקומות רבים בעולם וזוכה להצלחה גדולה בכל מקום אשר אליו היא מגיעה. היא הוקמה ב-1985 כאשר המוזיקאי ההונגרי הצועני המפורסם ביותר בעולם שנדור ירוקי, נפטר, ולהלוויתו הגיעו נגנים רבים וניגנו לזכרו. כך נולדה התזמורת.

ההופעה של התזמורת הצוענית מבודפשט בישראל, תותאם במיוחד לקהל הישראלי כאשר בראש ובראשונה, יצטרף אל הופעות התזמורת, הזמר המצליח והבינלאומי דודו פישר שבימים עברו, היה אחד הזמרים המצליחים בישראל והיה סוג של "שגריר" לתרבות הישראלית כשהשתתף בהפקה היוקרתית בברודווי של המחזמר "עלובי החיים".

כמו כן, ברפרטואר התזמורת בהופעות בישראל, יושם דגש על הפולקלור היהודי אשכנזי, שמזכיר מאוד את הפולקלור הצועני, וקטעי חזנות ידועים, יזכו לעיבודים מיוחדים של התזמורת בהופעות כאן.

כרטיסים להופעה של התזמורת הסימפונית הצוענית בישראל עם דודו פישר נובמבר 2019 – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

ההופעות של דודו פישר עם התזמורת הסימפונית מבודפשט יתקיימו ב-21 וב-22 בנובמבר 2019 במרכז רפפורט בחיפה ובמשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כשמחירי הכרטיסים נעים בין 205 ל-405 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק