התזמורת הצוענית מבודפשט חוזרת לישראל ותופיע עם מייק בורשטיין!

התזמורת הצוענית מבודפשט תופיע בישראל יחד עם מייק בורשטיין!
התזמורת הצוענית מבודפשט תופיע בישראל יחד עם מייק בורשטיין! צילום: נטליה ליין

התזמורת הסימפונית הצוענית של בודפשט חוזרת לישראל ל-2 הופעות ותופיע כאן יחד עם מייק בורשטיין במופע פולקלור צועני ויהודי מיוחד. מתי בדיוק זה יקרה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

מופע מיוחד ומסקרן יגיע לישראל במהלך חודש נובמבר 2022 הקרוב – התזמורת הסימפונית הצוענית של בודפשט הידועה, תגיע לישראל ל-2 הופעות בתל אביב וחיפה ותופיע כאן יחד עם הזמר האגדי מייק בורשטיין במופע פולקלור מיוחד המשלב בין מוזיקה צוענית ליהודית.

בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת בישראל כולל פרטים על מחירי הכרטיסים ואופן רכישתם, לוח הופעות עדכני, הנחות ומידע נוסף על המופעים.

התזמורת הצוענית בודפשט ומייק בורשטיין לוח הופעות

התזמורת תופיע כאן בישראל יחד עם מייק בורשטיין במהלך חודש נובמבר 2022 בחיפה ותל אביב. להלן לוח ההופעות העדכני של המופעים:

כרטיסים למופעי התזמורת הצוענית של בודפשט עם מייק בורשטיין

מכירת הכרטיסים למופעים נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 205 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-405 לכרטיסים במיקום הטוב ביותר. משך המופע הוא כשעתים כולל הפסקה.

התזמורת הצוענית של בודפשט ומייק בורשטיין
התזמורת הצוענית של בודפשט ומייק בורשטיין. צילום: N. Farkas

אודות המופע

התזמורת הצוענית של בודפשט, המכונת גם "100 הכנרים הצוענים", היא אחת התזמורות הידועות ביותר בעולם במוסיקת הפולקלור הצוענית וידועה גם בזכות נגינתה ללא תווים וללא מנצח. התזמורת כבר הופיעה בישראל לפני כמה שנים וזכתה להצלחה גדולה מאוד בקרב הקהל ובקרב המבקרים.

עתה, תחזור התזמורת שוב לישראל לסדרת מופעים חדשה בחודש נובמבר 2022 כשהפעם תופיע יחד עם הזמר האגדי מייק בורשטיין שנחשב לאחד מזמרי המוזיקה היהודית הידועים ביותר בעולם. במופעים, ישלבו בורשטיין והתזמורת הצוענית של בודפשט בין מוזיקה יהודית לבין מוסיקה צוענית בקטעים קלאסיים מוכרים ובעיבודים מיוחדים שנכתבו במיוחד לצורך המופע.

התזמורת הסימפונית הצוענית של בודפשט ידועה גם בזכות היכולת לשלב בין המוזיקה הצוענית לבין מוזיקה קלאסית של מלחינים ידועים כגון ברהמס, שטראוס, מוצרט ואחרים. התזמורת זכתה להופיע בבימות החשובות ביותר בעולם וזוכה לכבוד רב ולהצלחה גדולה בכל מקום בו היא מופיעה.

הרכב התזמורת כולל נגני כינור, ויוליה, צ'לו, קונטרבס וקלרינט כאשר הכלי הייחודי בתזמורת הצוענית הוא הצימבלום, כלי מיוחד שמקנה למוסיקה גוון מוסיקלי עשיר וייחודי.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רחל נבות
1 year ago

נהניתי מהופעת התזמורת הסימפונית של בודפשט בהיכל התרבות.
מייק בורשטיין, כבודו במקומו מונח, לא מתאים ולא שייך.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק