ההצגה השחף תיאטרון גשר – כרטיסים ב-141 ש"ח במקום 300 ש"ח!

ההצגה השחף תיאטרון גשר
ההצגה השחף תיאטרון גשר צילום: מיכל חלבין.

ההצגה "השחף" של צ'כוב שזכתה לעדנה מחודשת בזכות הסדרה המצליחה "חזרות", מגיעה לתיאטרון גשר עם ג'וי ריגר, אפרת בן צור וכוכבים נוספים. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר ההצלחה המפתיעה של סדרת הטלוויזיה "חזרות" בכיכובן של נועה קולר ואגם רודברג שהעלתה את המודעות לתיאטרון בכלל ולהצגה "השחף" של צ'כוב בפרט, תיאטרון גשר מעלה גרסה משל עצמו עטורת כוכבים להצגה "השחף" בבימויו של יאיר שרמן ובהשתתפות ג'וי ריגר, אפרת בן צור ומשתתפים רבים נוספים. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. בעמוד זה תוכלו למצוא כל הפרטים.

השחף בתיאטרון גשר – לוח הצגות עדכני

ההצגה החדשה תרוץ לאורך כל התקופה הקרובה באולם נגה שבתיאטרון גשר. להלן לוח ההצגות של ההצגה לחודשים הקרובים:

כרטיסים להצגה השחף – כך תרכשו כרטיסים מוזלים ב-141 ש"ח בלבד

מחיר הכרטיסים הרשמי של ההצגה השחף בקופות התיאטרון עומד על 300 ש"ח אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-141 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה השחף

כידוע, בסדרה חזרות, כוכבת הסדרה אגם רודברג מנסה בכל יכולתה להשיג את התפקיד הראשי הנשי בדמותה של נינה וכחלק מהדיאלוג, היא אומרת למנהלת התיאטרון "אני נינה" – שתי מילים שהפכו לויראליות ברשתות האחרונות בשבועות האחרונים. הפעם, בהצגה של גשר, את דמותה של נינה, תגלם השחקנית המצליחה ג'וי ריגר.

"השחף" הוא המחזה הראשון מבין ארבעת מחזותיו של אנטון צ'כוב הרוסי ונחשב לאחד המחזות המצליחים בעולם התיאטרון העולמי. מופע הבכורה של ההצגה, נחל כישלון גדול ורק הגרסה של הבימאי הרוסי קונסטנטין סטניסלבסקי, הפכה את ההצגה לאחת המצליחות ביותר בעולם התיאטרון הרוסי ונחשבת עד היום לאבן דרך בהתפתחות התיאטרון ברוסיה.

שחקנים ומשתתפים

משתתפים: אפרת בן-צור, שלומי ברטונוב, אלכסנדר סנדרוביץ', ג'וי ריגר, דורון תבורי, סבטלנה דמידוב, טלי אוסדצ'י, מיקי לאון, ישראל (סשה) דמידוב, אלון פרידמן / אלי מנשה ופאולו א. מואורה.

מאת אנטון צ'כוב
מרוסית: רועי חן
בימוי: יאיר שרמן
תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: מאור צבר
תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
מוזיקה מקורית: אפרת בן-צור
עוזרת במאי: ניצן נוימן

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק