אודי ואביעד יוצאים בהצגה חדשה לקיץ 2019 – הקרקס מת מצחוק

אודי ואביעד הקרקס מת מצחוק
אודי ואביעד הקרקס מת מצחוק

צמד כוכבי הילדים המצליחים אודי ואביעד, יוצאים עם מופע חדש לחופשת החופש הגדול 2019 שייקרא הקרקס מת מצחוק איתו יופיעו ברחבי הארץ מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וניתן כבר לרכוש כרטיסים לתאריכים מסויימים.

בואו למצוא רשימה של הצגות ילדים מומלצות ב-2021

במופע החדש הקרקס מת מצחוק, אודי ואביעד יצטרפו אל אומני קרקס בינלאומיים כשהם למעשה ינחו את האירוע ואת האומנים במופע אקרובטיקה שישולב עם הומור והגשה של הצמד המצליח.

השניים מצטרפים אל מופעי ילדים נוספים שהושקו לאחרונה במיוחד לחופש הגדול 2019 כמו למשל המופע פסטיפאן תעלומה בממלכת החיות עם רוי בוי והמופע הנסיכה והצפרדע עם יובל המבולבל ורינת גבאי.

מחירי הכרטיסים למופע הקרקס מת מצחוק עם אודי ואביעד

כאמור, מכירת הכרטיסים למופע הקרקס מת מצחוק עם אודי ואביעד נפתחה הבוקר כשמחירי הכרטיסים יעמדו על 71 ש"ח בלבד. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות האתר הבא.

אודי ואביעד לוח הופעות 2019

המופע החדש יתקיים באופן חד פעמי בקיץ 2019 ויגיע לתיאטרון ירושלים ב-22 ביולי 2019 ולהיכל התרבות של ההסתדרות בבאר שבע ב-25 ביולי 2019. מופעים נוספים ייתכנו בהמשך. נמשיך לעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

להלן לוח ההופעות של הקרקס מת מצחוק עם אודי ואביעד בקיץ 2019:

ירושלים תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה – אולם שרובר 70 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסים
באר שבע היכל התרבות של ההסתדרות 22 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסים

 

אודות אודי ואביעד

הצמד אודי ואביעד פועלים כבר שנים רבות בזירת הצגות הילדים. השניים הספיקו להשתתף במופעי ילדים גדולים ורבים כמו למשל במופע החנוכה הידוע הפסטיגל או המופע מותק של פסטיבל ומופעים נוספים כמו "מגילת אסתר" ועוד. הם גם צפויים לקחת חלק באחד מתוך מגוון מופעי חנוכה 2019 שיגיעו בחורף הקרוב.

השניים גם הספיקו להשתתף בתוכניות טלוויזיה מצליחות וגם סרטי ילדים רבים, כמו למשל הקלמרים, האוצר מעבר לנהר, הבריחה מכדור הארץ ועוד תוכניות וסרטים רבים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק