העונה הבינלאומית סוזן דלל 2019 – כרטיסים, מחירים ורשימת המופעים

העונה הבינלאומית סוזן דלל 2019 - כרטיסים, מחירים ורשימת המופעים
העונה הבינלאומית סוזן דלל 2019 - כרטיסים, מחירים ורשימת המופעים. קרדיט תמונה: Beatriz-Monlar

עמנואל גת, מועדון גיא ורוני, אנסלסטה, שרון פרידמן, או מרקוס אשאלה הם רק חלק קטן מהאמנים שיגיעו לישראל במסגרת העונה הבינלאומית החחדשה ל-2019 של מרכז סוזן דלל שחוגג 30 שנה. אז מי יגיע? מתי? וכמה יעלו לכם הכרטיסים? אתר "קצת תרבות" עושה לכם סדר.

מרכז סוזן דלל חוגג 30 שנה ופותח את העונה הבינלאומית החדשה ל-2019 שתתקיים במבנה החדש והמשופץ בתל אביב עם רפרטואר רחב ומגוון של הרכבי מחול בינלאומיים מכל הסוגים שיופיעו בישראל במהלך החודשים יולי עד נובמבר 2019. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את הרשימה של המופעים הבולטים והמומלצים שיופיעו בעונה החדשה ומידע נוסף על רכישת הכרטיסים, מחירים, תאריכים ועוד.

העונה הבינלאומית במרכז סוזן דלל תציג כמובן אמנים והרכבי מחול בינלאומיים אך חלק גדול מאלו שיופיעו כאן, הם למעשה אמנים ויוצרים ישראלים שפיתחו קריירה בינלאומית ונחשבים כיום לאמנים בינלאומיים ומוכרים בכל רחבי העולם, כגון היוצרים יגאל פרי, עמנואל גת, שרון פרידמן ועוד רבים אחרים.

מרקוס אשאלה, פרידאנס, אנסלסטה ועוד – אילו אמנים יגיעו לעונה הבינלאומית החדשה במרכז סוזן דלל ב-2019?

בין ההרכבים הבולטים שיופיעו בעונה החדשה של סוזן דלל החל מיולי 2019, ניתן לציין את המופע של להקת הטנגו של הרקדן והכוריאוגרף הידוע מרקוס אשאלה שכבר הופיע בהצלחה רבה בישראל ועתה יחזור להופיע כאן שוב באוגוסט 2019 הקרוב עם המופע "ארגנטינה", את המופע "אמריקה רוקדת" של להקת אנסלסטה מקולומביה שמציגה מחול לטיני חם ועוצמתי ותופיע כאן כבר בחודש יולי הקרוב, או את המופע של להקת המחול פרידאנס של הכוריאוגרף הישראלי בינלאומי יגאל פרי.

עוד מופעים מעניינים ומומלצים בעונה החדשה של מרכז סוזן דלל: להקת בלט בויז האנגלית (BalletBoyz) תגיע לישראל עם מופע חדש המציג שתי יצירות – "הם" ו-"אנחנו" שנבנה בשיתוף כל רקדני הלהקה המשלב בין מחול לבלט, או המופע של חוסה פורסל מספרד – אחד מגדולי רקדני הפלמנקו בעולם שלאחר 25 שנה של שיתופי פעולה עם אחרים, יוצא לקריירת סולו חדשה.

גם תיאטרון מחול יאנג מסין של הכוריאוגרף הסיני יאנג היילונג יגיע לכאן לעונה החדשה של סוזן דלל ויופיע כאן בחודש ספטמבר 2019 עם מופע עלילתי מעניין המבוסס על אוסף סיפורים סיניים קלאסיים, וגם הכוריאוגרף הישראלי שכבר מזמן הפך לבינלאומי עמנואל גת, יגיע לכאן לעונה החדשה עם המופע "פולחן / עבודות" שבו חוזר לכמה מעבודותיו המוכרות ביותר של גת, במופע קולאז'.

כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים?

מכירת הכרטיסים לכל המופעים של העונה הבינלאומית החדשה במרכז סוזן דלל נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים מתחילים ב-111 ש"ח ומטפסים מעלה עד ל-231 ש"ח בהתאם למופע ולמיקום הישיבה באולם. ניתן לרכוש כרטיסים לכל המופעים באמצעות האתר הבא.

רשימת ההופעות בעונה הבינלאומית החדשה של מרכז סוזן דלל 2019

להלן הרשימה המלאה של כל המופעים בעונה החדשה:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק