הסדרה צל ועצם בנטפליקס – כל מה שרציתם לדעת!

הסדרה צל ועצם נטפליקס - כל מה שרציתם לדעת!
הסדרה צל ועצם נטפליקס - כל מה שרציתם לדעת!

כל מה שרציתם לדעת על הסדרה המדוברת של נטפליקס "צל ועצם" – סדרת פנטזייה מושקעת (עם נגיעה ישראלית).

התגעגעתם למשחקי הכס או משחקי הרעב? בסוף החודש, תעלה נטפליקס את אחת מסדרות הפנטזיה המדוברות בתקופה האחרונה – הסדרה צל ועצם, המבוססת על ספריה המצליחים של לי ברדוגו.

"צל ועצם" היא סדרת פנטזיה מושקעת ביותר שמבוססת על הטרילוגייה "גרישה" ועל ספרי "שישה עורבים" שכתבה הסופרת הישראלית-אמריקאית לי ברדוגו שהצליחה למכור את ספריה המצליחים במעל 2 מיליון עותקים.

את הסדרה החדשה שתעלה כאמור בנטפליקס העולמית וגם בישראל, יצר וכתב אריק הייסרר ומככבים בה השחקנים ג'סי מיי לי, בן בארנס (ווסטוורלד, כספיאן), פרדי קרטר, קיט יאנג ואחרים.

עלילת הסדרה מבוססת כאמור על הספרים של ברדוגו ומספרת על יתומה בשם אלינה סטרקוב בארץ בשם רבקה (בהשראת המדינה רוסיה), שמגלה כי היא מחזיקה בכוח עצום שיכול לעזור למדינתה ולעולם כולו, ויוצאת למלחמה גדולה מול כוחות האופל יחד עם דמויות שונות ומגוונות.

הסדרה תכלול 8 פרקים ותעלה בנטפליקס ב-23 באפריל 2021. לפי פרסומים שונים, עלילת הסדרה תהיה דומה מאוד לעלילה בספרים אך תעבור בכל זאת שינויים. על פי הפרסומים, ברדוגו לקחה חלק וייעצה בהפקת הסדרה.

עד לפני כמה ימים נטפליקס שמרה בקנאות על פרטי הסדרה ולא חשפה מידע בנושא, אך לפני כמה ימים, שחררה נטפליקס טיזר ראשון מהסדרה החדשה ואתם כבר יכולים לראות דוגמית קטנה מהסדרה כאן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק