הנוקמים סיפור אהבה הבימה – כרטיסים להצגה ב-81 ש"ח בלבד!

הנוקמים סיפור אהבה הבימה - כרטיסים להצגה ב-81 ש"ח בלבד!
הנוקמים סיפור אהבה הבימה - כרטיסים להצגה ב-81 ש"ח בלבד!

גילה אלמגור תככב בהצגה החדשה של הבימה "הנוקמים סיפור אהבה" העוסק בחיילי הבריגדה היהודית באיטליה במלחמת העולם השנייה. מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח? הנה כל הפרטים.

סיפורם של חיילי הבריגדה היהודית שהשתתפו לצד הבריטים במלחמת העולם הראשונה הוא סיפורה המרכזי של ההצגה המוזיקלית החדשה של תיאטרון הבימה "הנוקמים סיפור אהבה" בכיכובן של גילה אלמגור, אסנת פישמן וריקי בליך. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה לרבות פרטים על השחקנים, לוח הצגות עדכני וגם מידע על רכישת כרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח בלבד.

ההצגה הנוקמים סיפור אהבה הבימה – לוח הצגות 2022

ההצגה תעלה באולם רובינא בתיאטרון הבימה בחודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני ל-2022:

כרטיסים להצגה הנוקמים סיפור אהבה – כך תרכשו כרטיסים ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח אך באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה בכמות מוגבלת ב-81 ש"ח בלבד.

שחקנים ומשתתפים

שורה של שחקנים מוכרים וידועים ייקחו חלק בהצגה החדשה של הבימה הכוללת את גילה אלמגור-אגמון, ריקי בליך, רוי מילר, אסנת פישמן, פיני קידרון, דוית גביש, שחר רז, ניר זליחובסקי, ניל משען, יובל שלומוביץ, רוברטו פולק, עודד לאופולד, דב רייזר, מאיה מדגר, מיכל פרדקין וניר ברק.

את ההצגה כתב וביים הלל מיטלפונקט ואת המוסיקה כתב יוסי בן נון. עוד עבדו על ההצגה – עוזרת במאי: דקלה פרבר, עיצוב תלבושות: אורנה סמורגונסקי, עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו במבי, עיצוב וידאו: גיא רומם, עיצוב תפאורה: אדם קלר, עיצוב תנועה: תות מולאור ואקורדיון: ניר ברק.

אודות ההצגה של הבימה הנוקמים סיפור אהבה

עלילת ההצגה מבוססת בין השאר על סיפורים אמיתיים ומתרחשת בשנת 1945 כשיהודים הצטרפו לבריגדה הבריטית באיטליה כדי להילחם בנאצים במלחמת העולם השנייה. העלילה משלבת בין עולמם של לוחמים צעירים שמעוניינים בנקמה בנאצים לצד סיפורי אהבה שמתרחשים בתקופה. במהלך ההצגה ישולבו שירים ידועים של להקת הבריגדה כמו "כל הדרכים מובילות לרומא", "את חכי לי ואחזור", ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק