הנאהבים והנעימים בית ליסין – כרטיסים החל מ-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!

הנאהבים והנעימים בית ליסין - כרטיסים החל מ-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!
הנאהבים והנעימים בית ליסין - כרטיסים החל מ-116 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום: כפיר בולוטין

כל הפרטים על ההצגה החדשה של תיאטרון בית ליסין "הנאהבים והנעימים" עם יניב ביטון. מתי זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

במסגרת העונה החדשה של תיאטרון בית ליסין ל-2022, ההצגה החדשה והמסקרנת בשם "הנאהבים והנעימים" שכתבו מוטי לרנר וישראל זמיר ע"פ ספרו המרתק "השניים" שכתב יצחק בשביס-זינגר, תמשיך להציג תאריכים חדשים. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה לרבות מכירת כרטיסים, לוח הצגות עדכני ל-2022 ומידע על הנחות ומבצעים.

הנאהבים והנעימים – כרטיסים ותאריכים

מבצעים והנחות

מחיר הכרטיסים הרשמי של הכרטיסים להצגה הנאהבים והנעימים בתיאטרון בית ליסין הוא 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-116 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים כוללת את יניב ביטון, יורם טולדנו, קרן צור, ידידיה ויטל, ניב ניסים, טלי בן יוסף, דניאל חבקוק ואת ספיר באומוול. השחקן יובל בנאי ישתתף כשחקן מחליף. רשימת הרקדנים כוללת את ניב אלבז, שמואל חלפון, אלדר לוי ואת עומרי סמסון. בימאי ההצגה הוא עידו רוזנברג ואת המוזיקה כתב אלעד עדר.

על ההצגה

ההצגה של בית ליסין הנאהבים והנעימים כוללת כמה שמות שחקנים מובילים ומצליחים ביניהם גם השחקן יניב ביטון ("היהודים באים", "ארץ נהדרת") לצד 4 רקדנים שייקחו חלק בהצגה. ההצגה מספרת על אהבתם האסורה של שני תלמידי ישיבה בעיירה קטנה בפולין. השניים נאלצים להתמודד עם אהבתם האסורה מול משפחתם וכמובן מול נשותיהם. למרות הנושא הכבד, ההצגה מתרחשת באווירה קלילה, צבעונית ואף הומוריסטית.

הנאהבים והנעימים ביקורת

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה הנאהבים והנעימים מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק