בורסת השמות לוהטת – מי יהיו המנחים באירוויזיון 2019 בתל אביב?

בורסת השמות לוהטת - מי יהיו המנחים באירוויזיון 2019 בתל אביב?
בורסת השמות לוהטת - מי יהיו המנחים באירוויזיון 2019 בתל אביב?

ככל שתחרות אירוויזיון 2019 בישראל מתקרבת, כך מתגברות השמועות לגבי זהות המנחים שינחו את התחרות בתל אביב שתתקיים בחודש מאי הקרוב. וכך השבוע, דיווחים שונים ברשת, מדווחים כי השחקנית אניה בוקשטיין היא המועמדת הרצינית ביותר להנחיית האירוויזיון.

בוקשטיין היא שחקנית מוערכת מאוד בתיאטרון ובטלוויזיה הישראלית וזכתה לפרסום רחב במיוחד כאשר השתתפה בסדרת הטלוויזיה המצליחה ביותר בעולם "משחקי הכס". בוקשטיין היא גם זמרת מוערכת שזכתה להצלחה גדולה בשנה האחרונה בזכות הלהיט שלה "רוקדת" יחד עם עופר ניסים, שכבש כל פסגה אפשרית במוסיקה הישראלית.

בתאגיד השידור טרם הגיבו על הידיעה האחרונה או בכלל על ידיעות מסוג זה שמתפרסמות כמעט מדי יום עם שמות חדשים. על פי הדיווחים, עד לסוף חודש נובמבר 2018, ייבחרו המנחים או המנחות והרשימה תפורסם לתקשורת (המשיכו לעקוב בעמוד הפייסבוק שלנו בוא אנו מעדכנים בכל ידיעה חדשה בנושא).

שמות נוספים שפורסמו בדיווחים שונים ברשת כמועמדים רציניים ומובילים הם ארז טל, אסי עזר, גל גדול ושירי מימון. בינתיים, ניאלץ להמשיך ולהמתין עוד כמה שבועות בודדים עד להכרזה הסופית והרשמית של מנחי האירוויזון. באתר Ynet מפרסמים כי גם גאולה אבן, מגישת החדשות של כאן, נחשבת למועמדת רצינית ביותר להנחיית האירוויזיון, אך ישנה מחלוקת בקרב מקבלי ההחלטות.

הודעה רשמית נוספת שרבים מחכים לה, היא ההודעה על מכירת הכרטיסים לאירוויזיון בתל אביב שעדיין לא ידוע מתי תיפתח כיצד היא תתבצע ומה יהיו מחירי הכרטיסים. נמשיך להמתין ולעדכן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק