המלט בית ליסין – כרטיסים להצגה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!

המלט בית ליסין - כרטיסים להצגה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח!
המלט בית ליסין - כרטיסים להצגה ב-116 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום: מיכל חלבין

ההצגה הידועה של שייקספיר המלט עולה בתיאטרון בית ליסין בחודשים הקרובים. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? ואיך תשיגו כרטיסים בהנחה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין מעלה את המחזה הידוע  של שייקספיר "המלט" בכיכובם של רמו הויברגר, אלי גורנשטיין, יורם טולדנו ואחרים רבים. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה לרבות מידע על מכירת כרטיסים ולוח הצגות עדכני.

המלט בית ליסין – לוח הצגות 2023

ההצגה המלט תרוץ בתיאטרון בית ליסין באולם דיזנגוף 2. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

כרטיסים מוזלים להצגה המלט

מכירת הכרטיסים להמלט של בית ליסין כבר נפתחה. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-126 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

רשימת שחקנים ומשתתפים

את ההצגה החדשה המלט של בית ליסין יביים הבמאי המוערך יאיר שרמן לפי תרגומו של דודי פרנס. משחקים בהצגה השחקנים והשחקניות כמה מהשחקנים הידועים ביותר בתיאטרון הישראלי לצד פחות מוכרים. רשימת השחקנים המלאה כוללת את אסף יונש, רמי הויברגר, יורם טולדנו, שירי גולן, כרמל בין, אלי גורנשטיין, תום חגי, תום זינדר, יניב שביט, אופיר וייל, עמית פרנקו, עמית ברוורמן, דור אלמקייס, לירז אברה.

אודות ההצגה

המלט הוא מחזה שכתב שייקספיר ונחשב לאחד המחזות הידועים והמוערכים ביותר בכל הזמנים. עלילת המחזה זכתה לאינספור גרסאות ועיבודים שונים ומגוונים בכל בתי התיאטרון ברחבי העולם.

הגרסה של המלט בית ליסין, תביא את העלילה את מחוזותינו, אל המאה ה-21. כשהשאלות שנשאלו כבר לפני כ-400 שנה, עדיין אקטואליות ורלוונטיות גם היום בעיבוד פרוע, בועט וצבעוני.

המלט בית ליסין ביקורת

בהמשך, נציג כאן סקירה של ביקורות על ההצגה ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שאולי יעניינו אותך:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק