המכבים הקרב האחרון חנוכה 2021 – כרטיסים, לוח הופעות והנחות

המכבים הקרב האחרון חנוכה 2021 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות
המכבים הקרב האחרון חנוכה 2021 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות. צילום: דורון מור.

טיילור מלכוב, טל מוסרי, רינת גבאי, יהודה בוחבוט ועוד כוכבים רבים ייקחו חלק במופע חנוכה החדש "המכבים – הקרב האחרון" שיגיע לכל רחבי הארץ. מתי תוכלו להזמין כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

רשימת מופעי חנוכה 2021 ממשיכה להתעדכן והיום אנו מתבשרים על הצגת חנוכה 2021 חדשה שתיקרא "המכבים – הקרב האחרון" שתרוץ בערים רבות ברחבי הארץ בחודשים נובמבר ודצמבר. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על המופע החדש עם כל הפרטים על רכישת הכרטיסים.

המכבים הקרב האחרון חנוכה 2021 – לוח הצגות

להלן רשימת ההופעות המלאה של המחזמר המכבים הקרב האחרון בחנוכה הקרוב:

כרטיסים למופע חנוכה 2021 המכבים הקרב האחרון

כפי שאפשר לראות בטבלה למעלה, מחיר הכרטיסים לכל המופעים ברחבי הארץ עומדים על 99 ש"ח לאדם. מכירת הכרטיסים כאמור כבר נפתחה ומתבצעת אונליין באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות המופע

"המכבים – הקרב האחרון" הוא מחזמר לחנוכה בכיכובם של כמה מהכוכבים המובילים ביותר כיום וכולל את כוכבת הילדים רינת גבאי, את טל מוסרי, טיילור מלכוב, יהודה בוחבוט, אוראל צברי, עמנואל לוי ומשתתפים נוספים. את המופע החדש כתב וביים אסף אשתר שאחראי לכתיבת הצגות ילדים רבות בשנים האחרונות. על הבימוי אחראי ירון רוח.

עלילת המופע תעסוק כמובן בסיפור חנוכה הידוע של מלחמת המכבים ביוונים עם הדמויות הידועות והמוכרות מהסיפור המפורסם אך בעיבוד מותאם ומודרני. טל מוסרי יגלם את דמותו של יהודה המכבי, רינת גבאי את יהודית המכבית, יהודה בוחבוט יגלם את שמעון המכבי, כוכבת הרשת והדוגמנית טיילור מלכוב תגלם את דמותה של מלכת יוון והשחקנים אוראל צברי ועמנואל לוי יגלמו את אנטיוכוס ואשתו.

המופע יגיע לערים רבות ברחבי הארץ ותוכלו למצוא הצגות בנהריה, אשקלון, מודיעין, קרית שמונה, כרמיאל, יבנה, נתניה, בית שאן, איירפורט סיטי, חולון, הרצליה, תל אביב-יפו, לוד, אשדוד, אילת, פתח תקווה, ראשון לציון, נס ציונה, טבריה ועפולה.

מבצעים והנחות

טרם מצאנו מידע על הנחות או מבצעים אך אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים מגורמים ידועים כמו חברות כרטיסי אשראי הגדולות כגון ישראכרט, לאומי קארד, ויזה קאל, מקס וגופים גדולים אחרים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

מופע זה מצטרף לשורת מופעי חנוכה 2021 חדשים שכוללים בינתיים את המופע פינוקיו ומופעים נוספים שצפויים להתפרסם בקרוב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק