המחזמר על סיימון וגרפונקל מגיע לישראל מלונדון – כמה יעלו כרטיסים?

המחזמר על סיימון וגרפונקל מגיע לישראל מלונדון - כמה יעלו כרטיסים?
המחזמר על סיימון וגרפונקל מגיע לישראל מלונדון - כמה יעלו כרטיסים? צילום: Hamish Gill

כל הפרטים על המחזמר הבינלאומי על סיימון וגרפונקל שיגיע לישראל "The Simon & Garfunkel Story" היישר מהווסטאנד מלונדון. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה ניתן לקנות?

המחזמר הידוע על סיימון וגרפונקל הנקרא "הסיפור של סיימון וגרפונקל" (The Simon & Garfunkel Story) יגיע לישראל היישר מהווסט-אנד בלונדון ויציג כאן סדרת הופעות ברחבי הארץ במהלך החודשים ינואר ופברואר 2023. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע.

מדובר במופע מושקע ומצליח במיוחד שהספיק כבר לרוץ שנים רבות בווסט-אנד בלונדון וברחבי העולם כולל הופעה בישראל ב-2017 (עם משתתפים שונים מהמופע הנוכחי). המחזמר מביא את השירים והלהיטים הידועים של הצמד המצליח לבמה אחת סביב סיפורם של השניים מתחילת דרכם ועד הדרך אל הפיסגה.

המחזמר על סיימון וגרפונקל בישראל 2023 – לוח הופעות

המופע ירוץ כאן בכמה ערים שונות ברחבי הארץ. המחזמר יגיע אל תיאטרון גשר בתל אביב ב-31 בינואר וב-1 בפברואר, בגן שמואל ב-2 בפברואר, באודיטוריום חיפה ב-3 בפברואר ובתיאטרון ירושלים ב-4 בפברואר.

מחירים וכרטיסים

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר (יום ג') ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר". מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 ש"ח ל-320 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם.

אודות המחזמר

המחזמר מספר את סיפורם של פול סיימון וארט גרפונקל –  צמד הנערים מקווינס, ניו יורק, שהפכו ברבות הזמן לאגדה מוסיקלית. מההתחלה הצנועה כצמד "טום וג'רי" דרך השירים והסיפורים שעיצבו אותם ואת שנות ה-60' וה-70', הפרידה הדרמטית, קריירות הסולו שלהם וכמובן – האיחוד ההיסטורי והבלתי נשכח בסנטרל פארק בניו יורק.

כאמור, המשתתפים במחזמר הנוכחי שונים מאלו שהופיעו כאן בישראל לפני כמה שנים וכוללים את אוליבר קייב ווילויאם שארפ. המחזמר ילווה בליווי הרכב נגנים מלא ומשלב גם הקרנות של קטעי ארכיון נדירים ומרגשים וכמובן שזור בביצועים נפלאים לקלאסיקות העל-זמניות של סיימון וגרפונקל ביניהן-The sound of silence, Mrs. Robinson, Bridge over troubled water ,the boxer, Cecilia, Scarborough fair ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק