המחזמר אנני פורים 2019 במרכז הקונגרסים בחיפה

המחזמר אנני בפורים 2019 במרכז הקונגרסים חיפה
המחזמר אנני בפורים 2019 במרכז הקונגרסים חיפה

המחזמר המצליח אנני שכבר רץ בהצלחה רבה בשנה האחרונה יגיע להופעה מיוחדת וחגיגית לכבוד פורים 2019 שתתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה. המופע יתקיים ביום שישי בבוקר ויימשך כשעתיים וחצי כולל הפסקה. מחיר הכרטיסים: החל מ-155 ש"ח.

מדובר בהפקה חדשה ומודרנית למחזמר הידוע והאהוב, הנחשב לאחד המצליחים ביותר בהיסטוריה עם שלל פרסים ותארים שצבר במהלך השנים. בהפקה הישראלית החדשה, מככבים אבי קושניר, טלי אורן, חני נחמיאס, רועי וינברג ועוד.

כרטיסים למחזמר אנני פורים 2019 מרכז הקונגרסים חיפה

מחירי הכרטיסים למחזמר אנני שיתקיים ביום ו' ה-22 במרץ 2019, נעים בין 155 ש"ח לכרטיסים מוזלים ועד ל-205 ש"ח לכרטיסים הטובים. ניתן לרכוש את כל הכרטיסים בכל הרמות באמצעות האתר הבא.

אירוע תאריכים מיקום מחיר כרטיסים
המחזמר אנני 22 במרץ 2019 מרכז הקונגרסים חיפה החל מ-155 ש"ח לוח הצגות ורכישת כרטיסים

הנחות ומבצעים למחזמר אנני פורים 2019

מומלץ לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו שבו נעדכן אם נשמע על מבצעים, קופונים או הנחות נוספות למחזמר אנני.

עלילת המחזמר אנני

עלילת המחזמר מספרת על יתומה ג’ינג’ית חמודה העונה לשם אנני, שנאלצת לחיות בלית ברירה בבית היתומות הנמצא בניהולה של אשה מרושעת בשם מיס האניקן שנותנת לאנני עם לעבוד בפרך במשימות קשות ומורכבות. שם בבית היתומות, אנני מתחברת עוד ילדות יתומות הנמצאות במצב דומה, והם הופכות לחברותיה הטובות ביותר.

יום אחד מזלה של אנני משתפר כשהיא מתארחת בחג המולד אצל מר אוליבר וורבאקס המכובד והעשיר. מר וורבקאס והצוות שלו מתרשמים מאוד מאנני אבל מיס האניקן, אך אחיה לא שמחים על כך וזוממים תוכנית שתשנה את התמונה לטובתם ולרעת אנני.

רשימת השחקנים המלאה במחזמר אנני בישראל

רשימת השחקנים המלאה המשתתפים במחזמר אנני כוללת את אבי קושניר, טלי אורן, חני נחמיאס, רועי וינברג, ירדן מרחבי, מרינה פיינגולד ועוד עשרות שחקנים, זמרים, רקדנים, ילדים המלווים בתזמורת חיה. את הכוכבת אנני מגלמים לסירוגין ליה שקד ושי הראל.

אודות המחזמר אנני

המחזמר אנני מבוסס על רצועת הקומיקס "אנני" מאת הרולד גריי. תחילתו של המחזמר החלה כאשר מרטין צ'רנין פנה לראשונה ב-1972 אל תומאס מיהן כדי שיכתוב מחזה המבוסס על דמותה של אנני. בדק את חוברות הקומיקס כדי ללמוד עוד על הדמות, אך לא הצליח למצוא די חומר לסיפור, מלבד אודות הדמויות של אנני, אוליבר וורבאקס וסנדי.

משכך, החליט מיהן לכתוב סיפור מקורי בעצמו. מכיוון שהשלישייה – מיהן, צ'רנין וצ'ארלס סטרוז, חיו בניו יורק, הוא החליט למקם את עלילת המחזמר בעיר ניו יורק בתקופת השפל הגדול. דמותה של אנני בעיי מיהן, הייתה גרסה נשית אמריקאית של דמויות יתומות קלאסיות וידועות שהיו מוכרות כמו אוליבר טוויסט של צ'ארלס דיקנס, דייוויד קופרפילד ואחרים.

הסיפור של מיהן התקבל בחיוב על ידי צ'רנין וסטרוז, אך היה צריך לקצר חלקים רבים ממנו עבור המחזה (חומרים שמיהאן השתמש בהם מאוחר יותר, בכותבו רומן).

ההצגה הראשונה

המחזמר אנני הוצג לראשונה בבכורה עולמית ב-10 באוגוסט 1976 בבית האופרה Goodspeed שבמזרח הדאם, קונטיקט בבימויו של מייקל פ. פרייס. קריסטן ויגארד הייתה השחקנית הראשונה ששיחקה את התפקיד הראשי.

מפיקי המחזמר חשבו כי ויגארד לא מבצעת את דמותה של אנני כפי שהם רצו – ילדת רחוב יתומה והקשוחה, ולכן, אחרי שבוע בלבד, הוחלפה ויגארד  בשחקנית באנדריאה מקארדל, ששיחקה קודם לכן את אחת היתומות האחרות, פפר. לאחר מכן, ויגארד שימשה כשחקנית המחליפה של מקראדל בהפקת ברודוויי המקורית של המחזמר.

הפקה ראשונה בברודווי

הפקת ברודוויי המקורית של אנני עלתה לראשונה בתיאטרון אלווין ב-21 באפריל 1977 בכיכובם של אנדראה מקרדלה (אנני), ריד שלטון (דאדי וורבאקס), דורות'י לודון (מיס האניגן) וסנדי פייסון (גרייס פארל). דניאל בריסבויס גילמה את אחת היתומות. המחזמר היה מועמד לעשרה פרסי טוני וזכה בשבעה, לרבות בפרס טוני למחזמר הטוב ביותר, הלחן הטוב ביותר והמחזה הטוב ביותר.

בין השחקניות שגילמו את דמותה של אנני בהפקה זו, ניתן למצוא שמות ידועים מאוד כגון שלי ברוס, שרה ג'סיקה פרקר, אליסון סמית' ואליסון קירק. כך גם בין בין השחקניות שגילמו את דמותה של מיס האניגן בהפקה זו: אליס גוסטלי, דולורס וילסון, בטי האטון, מרשה לואיס וג'ון האבוק.

ב-1983, לאחר 2,377 הופעות בסך הכל, ירדה ההפקה של אנני מברודווי כשהיא שוברת את שיא מספר ההופעות הרב ביותר להפקה אחת בתיאטרון אלווין. רק בשנת 2008 נשבר השיא ע"י על ידי המחזמר היירספריי (שגם הוא כבר הספיק לרוץ בגרסה ישראלית לפני כמה שנים).

כך נראית גרסה לונדונית של אנני שהוצגה לא מזמן

הפקת לונדון המקורית

גם בוסט אנד של לונדון הוצג המחזמר אנני בהצלחה רבה כשהבכורה התקיימה בתיאטרון ויקטוריה פאלאס ב-3 במאי 1978. אנדראה מקרדלה, שגילמה במקור את אנני בברודוויי, גילמה גם בהפקה זו את התפקיד הראשי, במשך 40 הופעות. אן-מארי גוואטקין, שחקנית בריטית בת 12, לוהקה גם כן לתפקיד הראשי, ולקחה חלק בהקלטת אלבום שירי המחזמר בביצוע צוות השחקנים המקורי של לונדון,

ב-1981, אחרי לא פחות מ-1,485 הופעות! גם הפקת לונדון של אנני ירדה.

הפקות בינלאומיות

לאחר ההצלחה המסחררת של אנני בברודוויי ובוסט אנד, הועלו הפקות מקומיות של אנני הועלו במדינות רבות ברחבי העולם, כגון הולנד, הונגריה, הממלכה המאוחדת, זימבבואה, יפן, ארגנטינה, בלגיה, גרמניה, דנמרק, קולומביה, מקסיקו, סינגפור, ספרד, פולין, פוארטו ריקו, פורטוגל, פיליפינים, פרו, אוסטרליה, איחוד האמירויות הערביות (דובאי), איטליה, אירלנד, , רוסיה ושוודיה.

עתה כאמור, תגיע הגרסה הישראלית של אנני בפורים 2019 במרכז הקונגרסים בחיפה.

המחזמר אנני בישראל ביקורות

מאז עלה המחזמר אנני בישראל לפני כחצי שנה, הוא זוכה להצלחה גדולה בקופות וגם לביקורות טובות ואוהדות ברשת בכל אתרי ועיתוני התרבות המובילים.

צפו במסיבת העיתונאים של המחזמר אנני

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק