המחזמר אינתא עומרי עם דיקלה – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2023

המחזמר אינתא עומרי עם דיקלה - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2023
המחזמר אינתא עומרי עם דיקלה - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2023 צילום: יוסי צבקר

המחזמר אינתה עומרי בכיכובה של דיקלה עולה החודש ויביא את סיפורה ושיריה הידועים של הזמרת המצרית האגדית אום כולתום לבימות בישראל.  מה אנו עוד יודעים על המחזמר החדש? איפה הוא יציג? ואיפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

התיאטרון העברי יעלה בקרוב את המחזמר המדובר "אינתא עומרי" בו תככב דיקלה שתגלם את הזמרת המצרית הידועה. את המחזמר כתב גדי צדקה והוא ירוץ בבימות ברחבי הארץ בחודשים הקרובים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המחזמר כולל מידע על רכישת כרטיסים.

המחזמר אינתא עומרי לוח הצגות 2023

המחזמר בכיכובה של דיקלה ירוץ בבימות שונות רחבי הארץ. להלן לוח ההצגות העדכני של המחזמר לחודשים הקרובים:

כרטיסים למחזמר אינתה עומרי

מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ונמצאת בעיצומה כשמחיר הכרטיסים מתחיל ב-169 ש"ח לאדם. ניתן לרכוש אונליין את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

אודות המחזמר

אום כולתום הייתה אחת זמרות החשובות ביותר בעולם המוזיקה הערבית ונחשבת לנציגה הבלתי מעורערת של הז'אנר. הרעיון על מחזמר אודות חייה ושיריה הוא בהחלט מתבקש ומושך קהל סקרן רב אל ההופעות.

המחזמר יספר את סיפור חייה המרתק של הזמרת המצרית המפורסמת אום כולתום תוך שהוא נוגע בנקודות מעניינות כגון הזכות לשיר אל מול חברה פונדמנטליסטית, זהות מורכבת, ולאומיות ערבית ובינלאומית.

לצד דיקלה בתפקיד הראשי, ישתתפו גם חאליפה נאטור/גדי צדקה, יניב קלדרון, מאיר טולדנו וריטה שוקרון. המחזמר ילווה ע"י תזמורת חיה של 12 נגנים.

כידוע, התיאטרון העברי הציג לא מזמן את עונתו החדשה עם הפקות מקוריות רבות ומושקעות ביניהן גם המחזמר התחנה ואחרים. את המחזמר החדש של התיאטרון העברי אום כולתום כתב צדקה שכבר בתחילת הדרך ידע כי הוא מעוניין ללהק את הזמרת דיקלה לתפקיד הראשי.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק