נקסט Next חנוכה 2023 – מי יופיע השנה? וכמה יעלו כרטיסים?

נקסט Next חנוכה 2023 - מי יופיע השנה וכמה יעלו כרטיסים
נקסט Next חנוכה 2023 - מי יופיע השנה וכמה יעלו כרטיסים

כל הפרטים על המופע נקסט Next חנוכה 2023 שיביא לבמה את אודיה, חנן בן ארי, עומר אדם, טונה ועוד. אז כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל מה שצריך לדעת!

מופע החנוכה המצליח נקסט Next חוזר לבמות בחנוכה 2023 הקרוב והפעם עם אודיה, עומר אדם, חנן בן ארי, יסמין מועלם, טונה, משה פרץ, שירי מימון ויסמין מועלם. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על רכישת הכרטיסים למופע, לוח ההופעות וכל מה שצריך לדעת.

נקסט חנוכה 2023 – לוח הופעות

המופע Next 2023 יתקיים השנה החל מה-5 בדצמבר 2023 בשני לוקיישנים בלבד – היכל מנורה תל אביב והיכל הפיס ארנה בירושלים. המופע יתקיים בתל אביב בין התאריכים 5-8 בדצמבר 2023 וב-21 בדצמבר בירושלים.

Next חנוכה 2023 כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים תיפתח היום (יום ד') בשעה 14:00 בצהריים. הביקושים למופע צפויים להיות גדולים במיוחד אז כדאי להיערך בהתאם. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים יפורסמו עם תחילת המכירה.

אודות המופע Next נקסט בחנוכה 2023

המופע המוזיקלי נקסט Next נולד לפני כמה שנים בלבד כשמטרתו העיקרית היא להציג שורה של מופעים על במה אחד של האמנים הכי מובילים בסצינת המוזיקה הישראלית עם שילובים מוזיקליים חד פעמיים בין האמנים השונים ועיבודים מיוחדים. בכל שנה רשימת האמנים משתנה ומתעדכנת. השנה בחנוכה 2023, זהו יהיה מופע ה-Next השלישי במספר.

השנה, יופיעו האמנים הבאים: אודיה, עומר אדם, חנן בן ארי, יסמין מועלם, טונה, משה פרץ, שירי מיון ויסמין מועלם ויציגו כל אחד את הלהיטים הגדולים ביותר שלהם על גבי במת 360 בשילוב להקת רקדנים, עשרות תלבושות, וידאו ארט ופירוטכניקה. על העיבוד המוזיקלי אחראי עמוס בן דוד ועל הבימוי משה קפטן (מנהלה האמנותי של תיאטרון הבימה)

המופע נקסט מצטרף אל שורת מופעי חנוכה שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

נקסט חנוכה 2023 הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע הנחות או כרטיסים מוזלים. המידע צפוי להתפרסם בקרוב מאוד. נמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן בכל מידע חדש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק