מחזמר הכל אגדה חנוכה 2022 עם עדי ביטי: כרטיסים ולוח הצגות!

מחזמר הכל אגדה חנוכה 2022 עם עדי ביטי: כרטיסים ולוח הצגות!
מחזמר הכל אגדה חנוכה 2022 עם עדי ביטי: כרטיסים ולוח הצגות! צילום: מקס קובלסקי

הזמרת עדי ביטי תשתתף במופע חנוכה 2022 חדש ומושקע "הכל אגדה" שירוץ בערים רבות ברחבי הארץ. איפה תוכלו לראות את המופע? מתי? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

גם הכוכבת עדי ביטי מצטרפת אל הפקות חנוכה 2022 ותככב במחזמר החדש הכל אגדה בהפקה מושקעת וגדולה שתגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך החג. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה עם כל הפרטים על מכירת הכרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

מדובר במופע בהשראת אגדות הילדים הידועות של האחים גרים שיציג חמש אגדות כגון סינדרלה, שלגיה, זהבה ושלושת הדובים ועוד בהצגה אחת. לצד ביטי, ייקחו חלק משתת]ים רבים כגון שחקנים, רקדנים ואקרובטים.

הכל אגדה חנוכה 2022 – לוח הופעות עדכני

המחזמר החדש ירוץ במהלך חופשת חנוכה ובתאריכים סמוכים ברחבי הארץ ותגיע לערים כמו נתניה, תל אביב, חולון, עפולה, באר שבע, מודיעין, לוד, כפר סבא, ראשון לציון ועוד ערים רבות. להלן לוח הופעות עדכני של ההצגה החדשה:

כרטיסים למופע חנוכה הכל אגדה

מכירת הכרטיסים למחזמר הכל אגדה נפתחה וניתן כבר להזמין כרטיסים באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 85 ש"ח בלבד במחיר מכירה מוקדמת (לאחר מכן יעלה המחיר ל-100 ש"ח) לכל המופעים במחיר אחיד.

אודות מופע חנוכה הכל אגדה עם עדי ביטי

כאמור, המופע הכל אגדה מבוסס על חמש אגדות קלאסיות של האחים גרים – שלגייה, סינדרלה, זהבה ושלושת הדובים, היפהפייה הנרדמת והנסיכה על העדשה. זהו מחזמר מקורי שכתב אורי פסטר עם מוזיקה של שוקי לוי שכבר הציג בעבר וזכה על כך בפרס התיאטרון הישראלי.

עתה חוזר המחזמר בגרסה חדשה ומרעננת. לצד עדי ביטי שתככב במחזמר, יתשתתפו השחקנים והשחקניות רועי ניב, עמית זיתון, טירל יגוני ואותם ילוו רקדנים ורקדניות ואקרובטים.

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

נכון לעכשיו, מחיר ההצגה הוא במכירה מוקדמת וכרטיסים נמכרים ב-85 ש"ח במקום 100 ש"ח. המשיכו לעקבו אחרינו כאן ובדף הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל זמן על הנחות ומבצעים חדשים להצגה הכל אגדה חנוכה 2022 עם עדי ביטי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק