היכל התרבות ראשון לציון (מאיר ניצן) – לוח הופעות, כרטיסים ועוד

היכל התרבות ראשון לציון (מאיר ניצן) - לוח הופעות, כרטיסים ועוד
היכל התרבות ראשון לציון (מאיר ניצן) - לוח הופעות, כרטיסים ועוד

מחפשים לראות הופעה או הצגה בהיכל התרבות ראשון לציון? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות ראשון לציון לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני בהיכל התרבות ראשון לציון בחודשים הקרובים:

כרטיסים להופעות והצגות בהיכל התרבות ראשון לציון

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות בהיכל התרבות ראשון לציון באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות מאיר ניצן ראשון לציון

היכל מאיר ניצן לתרבות ואמנות ראשון לציון הוא המוסד התרבותי הותיק והמרכזי של העיר ראשון לציון ומארח את כל אירועי התרבות הגדולים המתקיימים בעיר לאורך כל השנה ולכל סוגי האוכלוסייה.

המקום מציג בדרך קבע מגוון של אירועי תרבות כגון מופעי מחול ובלט מקומיים ובינלאומיים, הצגות ומופעי ילדים של הכוכבים והשחקנים המובילים, מופעי מוזיקה חיה של כל האמנים המובילים בישראל, הצגות תיאטרון איכותיות, הופעות בידור וסטנדאפ, כנסים, תערוכות ופעילויות נוספות רבות. ההיכל מאחר גם באופן קבוע פסטיבלים גדולים שנתיים.

אולם ההיכל שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נחשב לאחד האולמות הבכירים בישראל וכולל כ-1000 מקומות ישיבה באולם הגדול. בנוסף, מציע ההיכל גם אודיטוריום ואולמות מחול קטנים. ההיכל מציע אקוסטיקה מושקעת במיוחד ומערכות הגברה ותאורה מתקדמות.

כ-2500 מגולשי גוגל דירגו את היכל התרבות של ראשון לציון והעניקו לו ציון משוקלל של 4.2 מתוך 5.

שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו של היכל התרבות ראשון לציון היא ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון. מספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 03-948-8666.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק