היכל התרבות מעלות תרשיחא – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

היכל התרבות מעלות תרשיחא - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
היכל התרבות מעלות תרשיחא - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה או הצגה בהיכל התרבות מעלות תרשיחא? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של היכל התרבות מעלות תרשיחא כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות מעלות תרשיחא לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני בהיכל התרבות מעלות בחודשים הקרובים:

היכל התרבות מעלות כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להופעות בהיכל התרבות מעלות תרשיחא באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות מעלות תרשיחא

אמנם הוא מרוחק בצפון הרחוק, אבל היכל התרבות מעלות תרשיחא, הוא אחד מהיכלי התרבות המפוארים ביותר בישראל ונחשב למוקד תרבות מרכזי באיזור מעלות והאיזור ומשרת נאמנה את תושבי העיר מאז היווסדו ב-2011.

ההיכל מציע לאורך כל השנה מגוון של הופעות חיות ואירועי תרבות שונים בכל סגנונות הבמה כגון הצגות, מופעי בידור, מופעי חנוכה, הצגות ילדים, תערוכות, כנסים ועוד.

האולם המרכזי של ההיכל יכול להכיל כ-500 מקומות ישיבה, קפה מסעדה וגינה מטופחת ענקית מסביבו. האולם השקיע רבות במערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם ומציע חווית צפייה והאזנה איכותית לקהל הרב המבקר במקום.

היכל התרבות מעלות – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של היכל התרבות של מעלות היא קהילת יהדות צרפת 1, מעלות תרשיחא ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-9573050.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק