היכל התרבות לוד לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

היכל התרבות לוד לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
היכל התרבות לוד לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בהיכל התרבות לוד? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של היכל התרבות לוד כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות לוד לוח הופעות הצגות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני בהיכל התרבות לוד בחודשים הקרובים:

היכל התרבות לוד כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים לקונצרטים בהיכל התרבות לוד באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות לוד

היכל התרבות לוד הוא האולם המרכזי והגדול ביותר בעיר לוד לאירועי תרבות ובידור ומציג לאורך כל השנה רפרטואר גדול של תוכן תרבותי הכולל מבחר הצגות של בתי התיאטרון הגדולים בישראל, הופעות חיות, קונצרטים, הצגות ילדים, מופעי מחול, מופעי בידור והופעות סטנדאפ, תערוכות, כנסים, הרצאות ומגוון פעילויות העשרה תושבי לוד והאיזור.

ההיכל עבר לאחרונה שיפוץ נרחב וזכה להשקעה מחודשת גם בתוכן וברפרטואר כשהוא שם דגש על הנגשת התרבות לכלל תושבי לוד מכל הגילאים. בין האירועים שיציג ההיכל השנה, ניתן למצוא את ההצגה המצליחה סאלח שבתי בכיכובו של איציק כהן, מופעי חנוכה שונים, הצגות תיאטרון כמו גאון בכלוב, הגלולה, כל הדברים הטובים ועוד.

המקום זכה לציון גולשים ממוצע של 4.1 מתוך 5 לפי שקלול של קרוב ל-400 גולשי גוגל.

היכל התרבות לוד – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של היכל התרבות לוד היא אליעזר קפלן 2, לוד ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 073-2085900. שעות פעילות קופות ההיכל הן בימים א'-ה' בין השעות 09:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק