היכל התרבות כרמיאל לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

היכל התרבות כרמיאל לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
היכל התרבות כרמיאל לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בהיכל התרבות כרמיאל? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני של היכל התרבות כרמיאל כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות כרמיאל לוח הופעות הצגות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות והצגות עדכני בהיכל התרבות כרמיאל בחודשים הקרובים:

היכל התרבות כרמיאל כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים לקונצרטים בהיכל התרבות כרמיאל באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות כרמיאל

היכל התרבות כרמיאל הוא מוסד תרבותי ותיק ומכובד באיזור כרמיאל בפרט ואיזור הצפון בכלל. ההיכל הוקם בשנת 1982 ושירת נאמנה את תושבי האיזור במשל שנים כשהוא מציג באופן קבוע ובמהלך כל השנה מגוון אירועי תרבות הכוללים מופעי מוזיקה מכל הסגנונות, הצגות תיאטרון ידועות של מיטב בתי התיאטרון בישראל כמו הקאמרי, הבימה, בית ליסין, גשר ואחרים, מופעי בידור וסטנדאפ, הצגות ילדים של כל כוכבי הילדים המוכרים וכן הרצאות, כנסים ותערוכות שונות.

אמנים רבים מכל עולם התרבות בישראל כבר זכו להופיע באולם היכל התרבות כרמיאל והקהל הרב בעיר ובאיזור ממשיך ליהנות מאירועים אלו באופן קבוע. האולם של היכל התרבות כרמיאל יכול להכיל 780 מושבים ותוכנן בקפידה רבה עם הקפדה על מערכת סאונד ותאורה מתקדמות, אקוסטיקה טובה ומושבים עם זוויות ראייה ישירות לבמה.

ההיכל מציע חנייה מסודרת הכוללת גם חנייה לנכים ומציע גישה מלאה ונוחה לבעלי מוגבלויות. המקום זוכה לארח מופעים רבים מכל הסוגים כמו למשל את מופע הבלט אגם הברבורים, ההצגה פיפטי פיפטי פיפטי ועוד אירועים רבים. ההיכל זכה לציון גולשים ממוצע של 4.3 מתוך 5 לפי כ-1200 חוות דעת של גולשי גוגל.

היכל התרבות כרמיאל – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של היכל התרבות כרמיאל היא שדרות נשיאי ישראל 33, כרמיאל ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-988-1111.

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק