היכל התרבות איירפורט סיטי – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

היכל התרבות איירפורט סיטי - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
היכל התרבות איירפורט סיטי - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בהיכל התרבות איירפורט סיטי? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני בהיכל התרבות איירפורט סיטי כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

היכל התרבות איירפורט סיטי לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני בהיכל התרבות איירפורט סיטי בחודשים הקרובים:

היכל התרבות איירפורט סיטי כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים להיכל התרבות איירפורט סיטי באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות היכל התרבות איירפורט סיטי

היכל התרבות איירפורט סיטי הנקרא גם "היכל תרבות חבל מודיעין", הוא אולם הופעות והצגות חדש יחסית שנועד לספק אירועי ומופעי תרבות לכל תושבי חבל מודיעין והשפלה. ההיכל מציע בדרך קבע מגוון עצום של לוח הופעות מגוון, הצגות תיאטרון, הופעות סטנדאפ, מופעי מחול, הצגות ילדים מומלצות וגם כנסים ואירועים שונים.

במהלך השנים האחרונות, הספיק ההיכל לאחר את מיטב אמני ישראל ממגוון הסגנונות המוזיקליים ולספק אפשרויות של בילוי ותרבות למאות אלפי איש. זהו אולם מושקי ומפואר שהושקע בו כסף רב כדי לספק את מערכות הסאונד, התאורה והטכנולוגיה הטובות ביותר בשוק.

האולם באיירפורט סיטי יכול להכיל כ-720 איש והוא אינו כולל יציע, כך שהוא מציע אווירה אינטימית בין הבמה לבין הקהל. המקום מציע חנניה ונגישות לנכים ובין היתר מציע מושבים נגישים לאנשים עם מוגבלויות, שירותים נגישים, מערכות הגברה מיוחדות לבעלי מוגבלויות ועוד.

היכל התרבות איירפורט סיטי – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של היכל התרבות איירפורט סיטי היא רחוב הגלבוע 4 , קרית שדה התעופה, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 03-7230000.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק