המחליפה בית ליסין – כרטיסים להצגה החל מ-105 ש"ח במקום 220 ש"ח!

המחליפה בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-105 ש"ח במקום 220 ש"ח!
המחליפה בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-105 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום" אור דנון

כל הפרטים על ההצגה החדשה של בית ליסין "המחליפה" בכיכובם של נתי קלוגר ועידן אלתרמן. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-105 ש"ח בלבד?

תיאטרון בית ליסין מעלה את ההצגה "המחליפה" שביים ליאור אשכנזי ובכיכובם של עידן אלתרמן ונתי קלוגר. בהמשך עמוד זה נציג לכם את כל הפרטים על ההצגה המדוברת לרבות מידע על לוח הצגות מעודכן, רשימת משתתפים מלאה וגם פרטים על רכישת כרטיסים מוזלים החל מ-105 ש"ח בלבד.

המחליפה בית ליסין – לוח הצגות 2023

ההצגה המחליפה תרוץ בתיאטרון בית ליסין באולם דיזנגוף 2. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

כרטיסים מוזלים להצגה המחליפה

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות תיאטרון בית ליסין עומד על 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה החל מ-105 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

רשימת שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתב רוני סיני וביים השחקן ליאור אשכנזי. ומשחקים בה עידן אלתרמן, נתי קלוגר, חי מאור והילה סורג'ון-פישר. עוד עוסקים במלאכה – תפאורה: אלכסנדרה נדרי, תלבושות: רנה גליקסמן, מוזיקה: ליאור רונן ותאורה: זיו וולושין.

אודות ההצגה

מדובר בקומדיה חביבה המלווה בשירים ומספרת על עודד פסטרנק – סוכן ביטוח שמגלה יום אחד שאשתו הוחלפה במישהי אחרת. האם הוא יכול להרשות לעצמו לזרום עם המציאות החדשה? לאן נעלמה אשתו המקורית? ומה באמת מסתתר מאחורי החילוף הזה? באמצעות שחזורים ממערכת היחסים שניהל עם אשתו, עודד מנסה להתחקות אחר מה שיוביל לשינוי המשמעותי ביותר בחייו. וכמו תמיד – המציאות עולה על דמיון.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק