החולה המדומה הבימה 2020 – כרטיסים, מחירים ולוח הצגות

החולה המדומה הבימה 2020 - כרטיסים, מחירים ולוח הצגות
החולה המדומה הבימה 2020 - כרטיסים, מחירים ולוח הצגות. צילום: ג׳ראר אלון

השחקן יעקב כהן חוזר לשתף פעולה עם הבמאי אילן רונן וישחק את התפקיד הראשי בהצגה החדשה של הבימה "החולה המדומה" שתרוץ ב-2020 בתיאטרון. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים ב-96 ש"ח במקום 200 ש"ח?

תיאטרון הבימה מעלה במסגרת העונה החדשה ל-2020, את ההצגה החולה המדומה של מולייר בכיכובו של יעקב כהן. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא מידע ופרטים על רכישת הכרטיסים להצגה, מידע על הנחות ומבצעים, רשימת השחקנים ולוח הצגות מעודכן ל-2020.

לרכישת כרטיסים מהירה להצגה "החולה המדומה" באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

ההצגה "החולה המדומה" היא קומדיה קלאסית של המחזאי הצרפתי הידוע מולייר, הנחשבת לאחת הקומדיות המצליחות והמפורסמות ביותר בכל הזמנים. בהבימה יעלו גרסה חדשה ומודרנית של החולה המדומה בבימויו של הבימאי אילן רונן לפי ניסוח עברי של אלי ביז'אווי ובכיכובו של השחקן והקומיקאי יעקב כהן.

השלושה (רונן, כהן וביז'אווי) כבר שיתפו פעולה בעבר בהצגה נוספת של מולייר – "הקמצן", ועתה הם חוזרים שוב לשתף פעולה יחד כשהפעם כהן ניכנס אל אחת הדמויות המגוונות ביותר בתחום הקומדיות – ארגן ההיפוכונדר, שמנסה לחתן את בתו עם רופא במטרה אחת ויחידה – שחתנו לעתיד יהיה נגיש לו ויוכל לטפל בו בעת הצורך.

המחזה החולה המדומה הוא המחזה האחרון של מולייר אותו הציג לראשונה ב-1673. מולייר הצליח להשתתף מספר פעמים בהצגה אך בפעם הרביעית בזמן ששיחק על הבמה, התמוטט והלך לעולמו. המחזה הפך עם השנים לקלאסיקה אמיתית וגם כ-300 שנה אחרי שנכתב, זהו עדיין אחד המחזות המצליחים והפופולריים בתאטראות בכל רחבי העולם.

ההצגה החדשה בהבימה, היא גרסה חדשה לגמרי ומודרנית של הבמאי אילן רונן לסיפור הקלאסי של מולייר. משך ההצגה הוא כשעה וחמישים דקות.

החולה המדומה הבימה – כרטיסים ב-96 ש"ח במקום 200 ש"ח

מחירי הכרטיסים להצגה החולה המדומה בהבימה בקופות התיאטרון עומדים על 200 ש"ח אך באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים ב-96 ש"ח בלבד בכמות מוגבלת.

החולה המדומה הבימה – לוח הצגות 2020

ההצגה תרוץ באולם מסקין בתיאטרון הבימה במהלך החודשים הקרובים ב-2020. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה "החולה המדומה" לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 4 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 30 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 10 כרטיסים
101 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 26 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 22 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם מסקין 82 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים

הנחות ומבצעים

אנו ממשיכים כל הזמן לבדוק ולהתעדכן במבצעים, הנחות והטבות 1+1 לכל ההצגות של הבימה כולל ההצגה החולה המדומה ובמידה ונמצא הנחות נוספות, נעדכן זאת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו. את אתם מוזמנים לקפוץ מדי פעם ולהתעדכן.

החולה המדומה הבימה – עלילת ההצגה

ארגן ההיפוכונדר, המגולם ע"י יעקב כהן, הוא הדמות הראשית בהצגה. הוא מעוניין לחתן את בתו לרופא, כדי שזה יוכל לקבל את שירותו של הרופא בכל עת. בתו לעומת זאת, אינה מעוניינת להתחתן עם הרופא והיא מאוהבת בבחור אחר. האם תקשיב לאביה או לרחשי לבה? רק המשרתת מלאת התושייה טואנט, תחלץ אותה ואת אהובה מהצרה, אך כיצד היא תעשה זאת?

החולה המדומה הבימה – רשימת השחקנים המלאה

לצד יעקב כהן שכאמור ישחק את התפקיד הראשי בהצגה החולה המדומה, ישתתפו גם השחקנים והשחקניות אביב כרמי, יעל לבנטל, רוברטו פולק, אורי הוכמן, דניאל סבג, הילה שלו, בן יוסיפוביץ', אלכס קרול, אור משיח, אריק רינט, דודי גזית ונדב שמה.

ההצגה החולה המדומה מצטרפת אל שורה של הצגות נוספות שמגיעות לעונה החדשה של הבימה כמו ההצגה מקווה, ההצגה גבעת חלפון אינה עונה או ההצגה מאחורי הגדר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק