הופעות פורים 2024 - הרשימה המלאה של כל הצגות פורים 2024

הופעות פורים 2024 הרשימה המלאה - כרטיסים להצגות פורים החל מ-65 ש"ח!
הופעות פורים 2024 הרשימה המלאה - כרטיסים להצגות פורים החל מ-65 ש"ח! צילום: עדי ברק

ברוכים הבאים לעמוד מופעי והצגות פורים 2024. כאן תוכלו להתעדכן בכל ההצגות החדשים שירוצו ברחבי הארץ בפורים הקרוב כולל רשימת המשתתפים, תאריכים מדויקים, מחירי הכרטיסים, הנחות ומבצעים ועוד.

רשימת מופעי פורים 2024

הצגות פורים 2024 מומלצות

אז אילו מופעים, הצגות והופעות חדשות יחכו לכם השנה בפורים 2024? אספנו לכם את ההופעות וההצגות המומלצות ביותר השנה:

ובכן, השנה, מבחר ההצגות של פורים גדל והוא מגוון מאוד עם הרבה מאוד הצגות שונות. נציין 3 מההצגות הגדולות והמושקעות ביותר לפורים 2024. הראשונה היא ההצגה מגילת אסתר בכיכובה של כוכבת הילדים רינת גבאי שהביאה איתה גם את הכוכבים המוכרים אודי ואביעד וגיא פרידמן.

ההצגה השנייה היא ההצגה אופס הילדים התחפשו – בעקבות מגילת אסתר פורים שבה תככב כוכבת הילדים מיכל הקטנה כשלצידה יככבו עינת שרוף/ חני נחמיאס, רונית וג'ונתן (משפחת ליופריו) פיטר הארנב ועוד, והשלישית היא ההצגה של בכוכבים חיפזון וזהירון שיצאו עם ההצגה שלהם סיפור המגילה פורים.

הופעות פורים 2024 - השקעה עצומה

אם התרגלנו בעיקר להופעות ילדים גדולות ומושקעות רק בחנוכה או פסח, אז השנה, אפשר לצרף בהחלט גם את הופעות פורים 2024 שמביאים לבמות הפקות גדולות ומושקעות בפריסה ארצית גדולה ורחבה לאורכה ולרוחבה של ישראל. אמנם פורים הוא חג של יום אחד אך ההצגות החדשות פרוסות לאורך כל החודש לפני ואחרי החג עצמו.

הנחות ומבצעים להצגות פורים 2024

כמדי שנה, לקראת פתיחת המופעים הגדולים של פורים, חברות וגופים גדולים מציעים מבצעים שונים על המופעים. מבצעים אלו מציעים בדרך כלל קופונים, הנחות, כרטיסים מוזלים או מבצעי 1+1.

איך אפשר למצוא הנחות להצגות פורים 2024? ובכן, אם אתם מחזיקים בכרטיס אשראי של אחת מהחברות הגדולות כמו ישראכרט, מקס, לאומי קארד, אמריקן אקספרס ואחרים, מומלץ להוריד את האפליקציות של חברות אלו כדי למצוא שם רשימה עדכנית של מופעים עם כרטיסים בהנחה.

דרך נוספת לחפש כרטיסים מוזלים למופעי פורים הגדולים, היא באמצעות משרדי כרטיסים גדולים כמו משרד הכרטיסים "בראבו" למשל, המתמחים בהצגות ילדים בכל הארץ ומציעים באופן קבוע כרטיסים מוזלים או הנחות לכרטיסים משפחתיים וכד'.

שאלות נפוצות על מופעי פורים 2024

ישנם הרבה הצגות השנה, אבל ניתן לציין את ההצגה של מיכל הקטנה "אופס הילדים התחפשו", ההצגה "מגילת אסתר" עם רינת גבאי וההצגה "סיפור המגילה" עם חיפזון וזהירון".

המופעים השונים יגיעו לערים רבות ברחבי הארץ. בין היתר תל אביב, ירושלים, חולון, חיפה, קרית מוצקין, ראשון לציון, יבנה, נתניה, רמת גן, באר שבע, עפולה ועוד.

מחירי הכרטיסים למופעים השנה נעים בין 65 ל-100 ש"ח בממוצע לאדם.

ניתן לחפש הנחות או מבצעים אצל אתרי חברות כרטיסי האשראי הגדולות או באמצעות אתרי משרד כרטיסים שמציעים לעיתים קרובות הנחות לקנייה משפחתית.