כרטיסים ללהקת הבלט של יורי גריגורוביץ' עם ספרטקוס בישראל 2018

להקת הבלט של יורי גריגורוביץ' בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

להקת הבלט של יורי גריגורביץ' הנחשב עד היום לאחד הכוריאוגרפים הטובים ביותר בכל הזמנים תגיע לישראל בחודש דצמבר 2018 הקרוב ותבצע כאן את היצירה המוכרת והגרנדיוזית שלו ביותר – "ספרטקוס" של המלחין הארמני ארם חצ'טוריאן. היכן תופיע הלהקה? מהם מחירי הכרטיסים? ואיפה תוכלו לרוכשם? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

יצירת הבלט המפורסמת של המלחין הארמני אראם חצ'טוריאן "ספרטקוס" תבוצע בישראל ע"י להקת הבלט האגדית של יורי גריגורוביץ שתציג כאן 4 הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש, דצמבר 2018.

בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות המלא של להקת הבלט בישראל וכן מידע על רכישת כרטיסים, מבצעים או הנחות.

כרטיסים ליורי גריגורוביץ' עם הבלט ספרטקוס 2018

מחיר הכרטיסים למופעים של להקת הבלט של גריגורוביץ' בישראל ינועו בין 221 לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-436 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות של להקת יורי גריגורוביץ' בישראל

להקתו של הכוריאוגרף הרוסי האגדי תציג בישראל 4 הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בתאריכים 13 עד ה-15 בדצמבר 2018. להלן לוח ההופעות המלא של הלהקה בישראל:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
13 בדצמבר 2018 משכן לאומנויות הבמה 221-436 ש"ח רכישת כרטיסים
14 בדצמבר 2018 משכן לאומנויות הבמה 221-436 ש"ח רכישת כרטיסים
15 בדצמבר 2018 משכן לאומנויות הבמה 221-436 ש"ח רכישת כרטיסים
15 בדצמבר 2018 משכן לאומנויות הבמה 221-436 ש"ח רכישת כרטיסים

אודות להקת הבלט של יורי גריגורוביץ'

יורי גריגורוביץ' הוא אחד מגדולי הרקדנים בהיסטוריה ואחד הכוריאוגרפים הטובים ביותר הפועלים כיום. הקריירה שלו כוללת רזומה מכובד ביותר הכולל השתתפות בתיאטרון מרינסקי המיתולוגי ובתיאטרון הבולשוי הרוסי המפורסם אותו הוא ניהל שנים רבות. החל מתחילת שנות ה-90, הוא הקים להקת בלט משלו ובמקביל, עזב את הבולשוי עקב חילוקי דעות.

גריגורוביץ' נחשב לגיבור תרבותי של ממש ברוסיה ומחזיק בפרסים ותארים רבים ביניהם עיטור לנין, והתואר גיבור העמל הסוציאליסטי. הוא אף נבחר לביים את אולימפיאדת מוסקבה שהתקיימה ב-1980. גריגורוביץ' כתב לא מעט יצירות בחייו כאשר אחת הידועות ביותר היא הכוריאוגרפיה ליצירת המופת ספרטקוס של חצ'טוריאן אותה כתב בסוף שנות ה-60 ואיתה הוא יגיע לישראל להופעות בדצמבר 2018.

אודות הבלט ספרטקוס שיגיע לישראל

יצירת הבלט של חצ'טוריאן מבוססת על סיפור הגלדיאטור המפורסם ספרטקוס שמרד ברומאים והצליח יחד עם עוד מספר גדול של עבדים וגלדיאטורים, להילחם ברומאים שווה בשווה ולגרום להם לנזקים גדולים ולמעשה הפך לאחד הסמלים החשובים בעולם ללוחם חרות.

בסוף שנות ה-60, החליט גריגורוביץ' שהיה אז מנהל הבולשוי, ליצור גרסת בלט למוסיקה החזקה והעוצמתית של חצ'טוריאן ויצר את אחד מיצירות הבלט המפורסמות ביותר בעולם. עד כדי כך שכמה שנים לאחר מכן, נוצר אף סרט המבוסס על הכוריאוגרפיה שלו והוא נחשב עד היום לאחד מסרטי המחול הטובים שנוצרו אי פעם.

מאז ועד היום, בוצעה היצירה באינספור מדינות ע"י להקות בלט רבות. הכוריאוגרפיה של גריגורוביץ', המוסיקה של חצ'טוריאן והביצוע המושלם של הרקדנים והסולנים הרוסיים, זכו בביקורות מעולות ברחבי העולם וקצרו הצלחה רבה.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד מופעי המחול והבלט באתר "קצת תרבות" ולקרוא על מופעים גדולים נוספים שמגיעים לישראל בחודשים הקרובים כמו מלכת השלג על הקרח בחנוכה 2018, מפצח האגוזים של הבלט הישראלי, הבלט לה ביידר עם אנה ניקולינה, אגם הברבורים עם אירינה קלסניקובה, בלט ולאסקז בתיאטרון הבימה ועוד.

קרדיט צלם: טטיאנה זובקובה

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק