הבלט הצ'כי בישראל 2021 – כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?

הבלט הצ'כי בישראל 2021 - כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?
הבלט הצ'כי בישראל 2021 - כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים? צילום: Sergej Gherciu

עונת המחול של האופרה הישראלית ל-2021/202 נפתחת עם סדרת מופעים חד פעמית של הבלט הלאומי הצ'כי שיגיע לישראל ויחגוג 50 שנות יצירה לכוריאוגרף הצ'כי הידוע ייז'י קיליאן. איפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר תקופה ארוכה מאוד בה כמעט ולא התקיימו מופעי מחול גדולים בישראל, עונת הבלט והמחול המושקעת של האופרה הישראלית ל-2021/2022 חוזרת ובגדול ונפתחת עם סדרת מופעים של להקת הבלט הצ'כית שתגיע לישראל ותבצע כאן את המופע "גשרים בזמן" המוקדשת ל-50 שנות יצירה של הכוריאוגרף הצ'כי הידוע ייז'י קיליאן (Jiří Kylián).

המופע גשרים בזמן של להקת הבלט הלאומי הצ'כי יכלול 4 חלקים שונים שיציגו כולם את הקול הייחודי והססגוני של הכוריאוגרף המצליח קיליאן כאשר כל חלק נחשב ליצירת מופת באשר הוא. החלקים נוצרו במהלך הקריירה של קיליאן בין השנים 1987-2008 ושאת תהיה הפעם הראשונה בה הם מוצגים יחד, אחד אחרי השני בערב אחד.

הבלט הצ'כי הלאומי בישראל 2021 – כרטיסים ולוח הופעות

סדרת ההופעות של הבלט הצ'כי בישראל תתקיים בין התאריכים 25-27 בנובמבר 2021 בבית האופרה (המשכן לאמנויות הבמה) בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה ונמצאת בעיצומה כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 156 ש"ח ל-356 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של להקת הבלט הלאומי הצ'כי בישראל ב-2021:

אודות הכוריאוגרף ייז'י קיליאן

ייזי' קיליאן נחשב לאחד הכוריאוגרפים המובילים והמצליחים בעולם עם רשומה מפואר וקריירה עמוסה ומגוונת בעבודות ושיתופי פעולה עם להקות המחול הגדולות והטובות בעולם. קיליאן ידוע בזכות האמנים הצעירים שהוא נוהג לטפח ומעניק להם במה והעצמת הכשרון. במהלך השנים זכה בפרסים והישגים רבים בעולם המחול המודרני.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק