הבלט הלאומי הספרדי מגיע לישראל ביולי 2023 – כרטיסים כל הפרטים!

הבלט הלאומי הספרדי מגיע לישראל ביולי 2023 - כרטיסים כל הפרטים!
הבלט הלאומי הספרדי מגיע לישראל ביולי 2023 - כרטיסים כל הפרטים! צילום: Ana Palma

כל הפרטים על המופע החדש "INVOCACIÓN" של להקת הבלט הלאומי הספרדי שיגיע לישראל ביולי 2023 וישלב בין בלט קלאסי לריקוד הפלמנקו הסוער. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה ניתן לרכוש? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

בשורה משחמת לחובבי המחול הספרדי והפלמנקו בישראל: להקת הבלט הלאומי הספרדי תופיע בישראל ביולי 2023 עם המופע החדש שלהם "INVOCACIÓN" המשלב בין בלט לקאסי לפלמנקו וריקודים עממיים. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל לוח הופעות עדכני ופרטים על רכישת כרטיסים.

הבלט הלאומי הספרדי בישראל 2023 לוח הופעות

להקת הבלט הספרדי תגיע לישראל בחודש יולי 2023 ותציג כאן 4 מופעים בלבד בבית האופרה בתל אביב בין התאריכים 12-15 ביולי. להלן לוח ההופעות של הלהקה בישראל:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופעים של הבלט הלאומי הספרדי בישראל נפתחה וניתן להזמין את הכרטיסים החל מהיום באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 201 ש"ח ל-406 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. הכרטיסים היקרים ביותר הם במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות המופע של הבלט הלאומי הספרדי בישראל ב-2023

המופע החדש של להקת הבלט הלאומי של ספרד נקרא "INVOCACIÓN" והוא מופע מיוחד המשלב בין בלט קלאסי לבין מוזיקת הפלמנקו והבולרו הספרדית. המופע ילווה בנגני פלמנקו חיים. על הכוריאוגרפיה אחראים רובן אולמו, אנטוניו נחארו, מריו מאיו. המוזיקה שתלווה את המופע היא של מנואל בוסטו, מנואל מורנו-בואנדיה ומוסיקת פלמנקו עממית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק