מיקי הופעות 2024 – כרטיסים, לוח הצגות עדכני וכל הפרטים!

מיקי הופעות 2024 - כרטיסים, לוח הצגות עדכני וכל הפרטים!
מיקי הופעות 2024 - כרטיסים, לוח הצגות עדכני וכל הפרטים!

כוכבת הילדים מיקי (הלוא היא מיכל מוכתר) ממשיכה להופיע בכל רחבי הארץ ומגיעה עם ההצגה שלגיה ושבעת הגמדים וההצגה האריה שאהב תות. אז איפה ומתי תוכלו לראות אותה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

כוכבת הילדים מיקי הנחשבת לאחת מכוכבות הילדים המצליחות בישראל, מציגה לוח הופעות חדש ל-2024 בכל רחבי הארץ עם ההצגה המצליחה והפופולרית שלה "מיקי שלגיה ושבעת הגמדים", ההצגה "הבית של יעל" ועם ההצגה המצליחה "האריה שאהב תות". בכתבה הבאה תוכלו למצוא את לוח ההצגות הקרובות המעודכן של מיקי ל-2024 כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות וכרטיסים מוזלים.

מיקי – לוח הצגות 2024 עם ההצגה שלגיה ושבעת הגמדים

מיקי תגיע לבימות ברחבי הארץ עם במהלך 2024. להלן לוח ההופעות הקרובות העדכני של מיקי בחודשים הקרובים (שימו לב: הלוח מתעדכן כאן כל הזמן בתאריכים חדשים אז כדאי לחזור לבקר כאן מדי פעם):

מיקי – לוח הצגות 2024 עם ההצגה הבית של יעל

והנה לוח ההופעות של ההצגה של מיקי "הבית של יעל":

מיקי – לוח הצגות 2024 עם ההצגה האריה שאהב תות

הצגת הילדים המצליחה של מיקי האריה שאהב תות תצא לסיבוב הופעות נרחב ברחבי הארץ ותגיע לערים רבות בקיץ הקרוב. הנה לוח ההופעות המלא והעדכני ביותר של ההצגה לחודשים הקרובים:

מיקי כרטיסים – החל מ-89 ש"ח

כפי שאתם יכולים לראות בטבלה שמעליכם, מחיר כרטיסים למיקי עומד על החל מ-89 ש"ח לכל המופעים. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא או בקישורים המופיעים בטבלה שלמעלה.

אודות ההצגה של מיקי שלגיה ושבעת הגמדים

את ההצגה שלגיה ושבעת הגמדים של מיקי עיבד וביים נתן דטנר ללחנים של משה דץ ופזמונים של סמדר שיר. ההצגה מביאה לבמה את הסיפור הקלאסי והידוע של שלגיה, כאשר מלבד היותה בחורה יפה ואמיצה, בהצגה של מיקי, שלגיה היא גם חכמה, פלפלית ומצחיקה. ההצגה לוקחת את הסיפור הידוע שכתבו האחים גרים לפני מאות שנים עיבוד שנון, מצחיק והומוריסטי אך גם עם מוסר השכל.

ההצגות של מיקי

כזכור, בשנים האחרונות, יצאה מיקי עם ההצגה האריה שאהב תות, שהייתה מבוססת על ספר הילדים הידוע בעל אותו שם שכתבה הסופרת והמשוררת תרצה אתר. הסיפור אמנם התפרסם לראשונה ב-1971 אך יצא בהוצאה מסודרת רק בשנת 2013 ומהר מאוד הפך לאחד מספרי הילדים המצליחים ביותר בישראל. הספר זכה לכמה גרסאות ועיבודים לבמה ביניהם גם עיבוד שבו כיכבו צחי נוי ושחקנים נוספים.

בהצגה הקודמת של מיקי – "הקיץ של מיקי" שרצה בהצלחה רבה, השתתפו השחקנים נתן נתנזון שיגלם את סבא נתי ועוד שחקנים ורקדנים נוספים. ההצגה מומלצת לילדים בגיל שנתיים ומעלה.

אודות מיקי

מיקי (מיכל מוכתר הוא שמה המלא), פרצה לעולם הבידור ב-1995 כרקדנית בפסטיגל והמשיכה שם עד לשנת 2000 וסיימה בהצטיינות לימודי משחק בבית הספר למשחק הידוע "בית צבי". עוד לפני שהפכה להיות "מיקי", הספיקה להשתתף בהצגות ילדים מצליחות רבות כגון "מותק של פסטיבל" (בדמותה של הכבשה שושנה), "חבורת ראש כרוב", "הרפתקאות דורה והפיראטים", "כוכב המשאלות" עם יובל המבולבל ואף גילמה את דמותו המצליחה של "קופיקו" בהצגת הילדים המצליח.

החל מ-2011 הפכה להיות "מיקי כוכבת הילדים" בDVD שהוציאה ובמופע שרץ בכל רחבי הארץ. היא זכתה להצלחה רבה בקרב הילדים וההורים ומהר מאוד הפכה להיות אחת הדמויות המבוקשות ביותר בהצגות הילדים. היא השתתפה בהצגות חנוכה הגדולות ביותר בישראל כמו "גיבורי האור" ובמופעים גדולים נוספים כמו "אקסטרים על גלגלים" ועוד.

מיקי הספיקה להעלות מופעים שונים ולגוון את התכנים ומאז 2011 היא הספיקה לצאת במופעים "עליסה בארץ הפלאות", "מיקי בפארק השעשועים", "מיקי בספארי", "המסעדה של מיקי" ועוד. כיום היא נחשבת לאחת מהשחקניות המצליחות ביותר בישראל בתחום הצגות הילדים לצד כוכבים כמו יובל המבולבל, מיכל הקטנה, רינת גבאי ואחרים.

ההופעות של מיקי מגיעות לכמעט כל עיר בישראל ותוכלו למצוא הופעות רבות בערים כמו ירושלים, תל אביב, חיפה, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, פתח תקווה, רמת גן, קרית גת, באר שבע, אילת, נתניה, חולון, גבעתיים, בת ים, יבנה, כפר סבא, רעננה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, נהריה, קרית שמונה, טבריה, חדרה, גבעת שמואל, מודיעין ועוד.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

הצגות ילדים פופולריות נוספות

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק